Ga naar inhoud

arrows

Lid
  • Items

    177
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

arrows's prestaties

Meewerkend lid

Meewerkend lid (7/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. OK Abbs. Is gebeurd. Heb ook het andere forum een berichtje gestuurd. Hartelijk dank voor jouw hulp!!!!
  2. heb de indruk dat hij terug beter draait! Dank je wel Abbs!
  3. Is gebeurd Abbs. Er zijn geen bedreigingen gevonden, ik heb dan ook geen bestandje kunnen aanmaken
  4. Dank je wel voor jouw hulp Abbs!!! Dit keer lijkt het mij wel gelukt. Hierbij men logbestandje Fixlog.txt
  5. Hoi Abss Het is jammer genoeg mislukt☹️ Het programma stond bij mijn downloads, dus heb ik het gekopieerd naar mijn bureaublad en toen ik fixen wou doen, kreeg ik de melding " dat de versie verplaats was en dat was het. Heb dan maar de snelkoppeling terug verwijderd. Nu vind ik bij downloads Farbar ook niet meer.
  6. Addition.txt
  7. Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp. Hierbij zijn alvast mijn bestandjes FRST.txt
  8. Hallo, Het klopt inderdaad dat ik ook op pchelpforum.nl eerst een bericht had gepost. Ik had niet door dat ik op het verkeerde zat. ik zou dus graag op dit forum geholpen worden. Alvast mijn excuses hiervoor
  9. Beste PChelpforum, De laatste dagen is mijn laptop erg traag. Zouden jullie mij kunnen helpen aub? Ik heb windows 8.1. Alvast bedankt voor jullie hulp!!
  10. Dit is gelukt! hartelijk dank Abbs voor jouw hulp!!
  11. Alles werd uitgevoerd. Dit schijnt te zijn gelukt. Ik kreeg de melding "reparatie succesvol uitgevoerd" Hierbij het logje. Alvast bedankt! ZHPCleaner.txt
  12. Dank je wel Abbs voor jouw reactie. In bijlage het bestandje. ZHPCleaner.txt
  13. Dag Iedereen, Ik zou eens graag de laptop opkuisen... Ik heb geen noemenswaardige problemen eigenlijk. Dit zijn men logjes. Alvast bedankt om er eens naar te kijken! FRST.txt Addition.txt
  14. Ik denk dat het gelukt is Hartelijk dank voor jullie hulp. Dit onderwerp mag afgesloten worden!
  15. Beste Stegisoft, Het schijnt te zijn gelukt. Alles werkt terug Geen idee wat er is gebeurd! Enorm bedankt voor jouw hulp!!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.