Ga naar inhoud

sobie

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

sobie's prestaties

  1. probleem is volgens mij dat base door kpn is overgenomen. Je moet maar eens kijken op google en intikken geen uitgaande mail meer: allemaal mensen met hetzelfde probleem, bij kpn weliswaar... En als je belt, dan ligt het natuurlijk niet aan hen. Ik ga zelf gewoon voor uitgaande mail de smtp instellingen van m'n windows live mail trachten te gebruiken, lijkt mij de enigste en handigste oplossing.
  2. zelfde hier: controleer mailadres...
  3. Zelfde probleem hier, zelfde uitleg gekregen. Antivirus Norton 360 zelfs in veilige modus volledig laten scannen, niets gevonden. Ander programma geprobeerd, norton gecontacteerd...: het is duidelijk dat het om een probleem van base gaat !!! oplossing lijkt me om hun eens de gegevens in outlook te laten invullen... graag reply indien jullie een ander idee hebben. Al een paar dagen mee bezig ondertussen, maar ja lijkt me nogal kort door de bocht om daarvoor meteen van provider te veranderen...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.