Ga naar inhoud

evaluna

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

evaluna's prestaties

  1. Het probleem is opgelost! Net een vriendelijke technicus van Base aan de lijn gehad: sinds een update van hun server mag de naam van je computer niet meer uit cijfers bestaan. Het volstaat dus van je computer een naam als 'pc', 'thuis' of je eigen naam, maakt niet uit, te geven, te herstarten en de mails vertrekken weer via base!
  2. Welke schadevergoeding is in dergelijke gevallen gebruikelijk? Ik zal in ieder geval nog eens eens een klachtenformulier invullen met de vraag of ik er moet vanuit gaan dat de mail van Base voortaan niet meer compatibel is met Outlook en Outlook Express en alleen als webmail kan gebruikt worden... Zien of en wanneer er reactie komt.
  3. Is dit probleem bij jullie ondertussen opgelost? Ik heb hetzelfde voor sinds een tiental dagen. Tweemaal een mailformulier gestuurd naar Base, maar geen reactie gekregen. Vandaag eindelijk de helpdesk aan de lijn gekregen: het ligt aan mijn pc en aan mijn software want de webmail werkt correct. Dit klopt inderdaad, maar waarom kan ik dan vanuit Outlook wel met mijn Gmail-account werken en niet met mijn Base? Volgens Base ben ik de eerste die hiervoor belde... Wat kan je beginnen als ze je probleem zelfs niet erkennen???
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.