Ga naar inhoud

kape

Website Beheerder
  • Items

    45.821
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over kape

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

32.055 profielweergaven
  1. "due to unexpected volume" ... zou kunnen betekenen dat de mail té groot is en niet aanvaard wordt door de server van de verzender en/of de ontvanger. Heb je dat met alle mails die je verzend naar yahoo.com? Of enkel met één mail?
  2. OK, ieder zijn ervaring. Bij een aantal HP-printers is het me wel gelukt ... maar dat is uiteraard niet alles wat HP in de aanbieding heeft.
  3. Kijk eens bij 123inkt.be ... die hebben alternatieve cartridges die WEL probleemloos werken op een HP-printer !
  4. Prima zo ... en krijg je de melding nu nog steeds bij elke Google-search ?
  5. Indien er telkens een ongewenste pop-up op je scherm verschijnt bij elke Google-search, zou de oorzaak bij één of ander programma kunnen liggen. Vandaar de vraag naar deze bestanden. Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem. Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is. Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Druk op de Fixen knop. Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht. fixlist.txt
  6. Doe anders eens een scan met FRST. Download de Farbar Recovery Scan Tool 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
  7. Heb je HIER al eens geprobeerd om de actuele ChatGPT te downloaden. Eerst registreren en dan zou je dat gratis moeten kunnen gebruiken (bij wijze van test).
  8. Het lijkt er sterk op dat de bijlagen die onderaan de mail zitten, enkel afbeeldingen zijn van de linken waarmee je het bedrijf kan bereiken: Twitter (X), YouTube, Instagram en het logo van de firma zelf. Een leesbaar bestand lijkt daar niet bij te zitten ???
  9. Kan je - als voorbeeld - één van de namen van die bijlagen eens (volledig) in je bericht zetten. Kunnen we bekijken over welk soort bestanden het hier gaat ?
  10. En welke URL gebruikten jullie daarvoor voor het inloggen, dan ??? Maar goed dat het opgelost is !
  11. kape

    Google account

    Indien deze melding steeds weer terugkeert, zou dit kunnen veroorzaakt worden door het feit dat je "cookies" telkens worden gewist. Dit kan bvb. door instellingen in je antivirussoftware of door cleantools. Bekijk dat eens ! Is het een cleantool, dan is het probleem eenvoudig op te lossen door dit te verwijderen (sowieso verstandig, want cleantools veroorzaken vaak meer problemen dan ze oplossen).
  12. Klopt helemaal. Dat is het vreemde aan het hele verhaal. Maar het is niet omdat jullie beiden hetzelfde Samsung-toestel hebben, dat ook de "instellingen" van dit toestel identiek zijn. Dat zou (eventueel) voor verschillende reacties op de website kunnen zorgen. Je zou ook - bij wijze van test - op het toestel van je vrouw eens Firefox kunnen installeren en dan zien wat dat oplevert. En uiteraard is het antwoord van LM ook belangrijk ... mogelijk hebben zij meer inkijk op de specifieke problemen van jullie accounts ?
  13. Dan lijkt het me zinvol om eens in te informeren bij LM of er nog problemen zijn bij klanten met Chrome. Want dat het hier aan de browser zou kunnen liggen, lijkt me wel plausibel.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.