Ga naar inhoud

clarkie

Lid
  • Items

    26.313
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    windows 10
  • Moederbord
    INTEL DX58SO
  • Processor
    INTEL Core I7 950
  • Geheugen
    6GB DDR3 triple
  • Grafische Kaart
    NVIDIA Geforce GT220 1GB
  • Harde Schijf
    SSD INTEL 80GB, sata 1000GB
  • Voeding
    500W
  • Geluidskaart
    onboard sc

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

14.405 profielweergaven
  1. @Dagini Typ cmd (1) in het zoeken venster. Klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt (2) en kies Als administrator uitvoeren (3). Typ het commando dat hieronder in oranje rechthoek staat. Let op spaties! Krijg je na het scannen de melding dat er een fout gevonden typ je volgende: chkdsk /r
  2. @Passer @p38cyq Niks mis mee hoor. In de eerste afbeelding toont TS het tabblad Beveiliging zonder door te klikken op Bewerken.... je ziet het venster Eigenschappen van Dokumenten (D). In de tweede afbeelding heeft TS wel op Bewerken... geklikt en krijg je het venster Machtigingen voor Backop (E) te zien....... en daar door zie je de selectievakjes.
  3. Het eerste probleem is er eentje dat bij velen de haren doet uitvallen. Vele tips op internet en er bestaan ook Apps om dit vervelend karweitje op te knappen ( voor de een werkt het voor de ander niet). Google je foutmelding maar eens, tips genoeg. Het tweede probleem.... de verzonden mails staan niet in het postvak "verzonden". Bij mij is die map ook leeg, maar staan die netjes in de map "Sent". Dus kijk eens of er een map "sent" aanwezig is.
  4. Ken je de bestandsnaam nog? Open je verkenner of Deze Pc, Mijn Documenten. Typ in het zoeken venster de bestandsnaam of een gedeelte er van. De resultaten verschijnen in het venster. Niet gevonden? Het bestand is misschien gewist en niet meer aanwezig in je prullenbak? Neem dan volgende links eens door: Van deze link is voor jouw de tool Puran file recovery een optie: https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_file_recovery.html of recuva: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/recuva-fotos-bestanden-terugvinden-bestandsherstel
  5. Probeer onderstaande tips tot het probleem opgelost is. Ga in de verkenner eens terug naar mapopties. Ga naar het tabblad algemeen en klik er op de knop standaardinstellingen herstellen. Dan ga je naar het tabblad weergave en kies daar ook standaardinstellingen herstellen. Klik dan op Toepassen en OK. Probleem niet opgelost? Typ in het zoeken venster schijfopruiming. In het venster dat je nu krijgt selecteer je de schijf waarop Windows staat, meestal de C. Klik op Ok. In het volgende venster zet je een vinkje voor Tijdelijke bestanden en Miniaturen. Klik dan op Ok. Probleem nog niet opgelost? Druk op je toetsenbord de combinatie Windows+X in. In het snelmenu dat je nu krijgt klik je op Opdrachtprompt administrator ( in mijn geval Terminal Beheerder) Typ daar het commando: SFC /scannow (let op de spatie na SFC) (of kopieer de tekst hier en plak in het venster). Druk op ENTER Je ziet de vooruitgang. Als de taak voltooid is sluit je het venster en ga je terug naar de verkenner. Controleer weer even onderstaande. Probleem opgelost?
  6. Ik wil me hier niet moeien met het al of niet gebruiken van (betalende software) beveiligingssoftware op Pc en smartphone maar een Norton versie die je PC en of smartphone beveiligd kan je veel beterkoop vinden dan voor 140 euro, je hoeft geen versie aan te kopen met allerlei extra toepassingen, koop de software enkel ter beveiliging. Kijk maar eens naar onderstaande links. https://goedkoopsteantivirus.com/beveiligingssoftware/antivirus-software/norton-360-standard-1-device-10-gb-cloudstorage-1-year https://goedkoopsteantivirus.com/beveiligingssoftware/antivirus-software/norton-security-standaard https://goedkoopsteantivirus.com/beveiligingssoftware/antivirus-software/norton-security-deluxe-3-devices-1-year https://licentie2go.be/norton-security-deluxe-3-apparaten-1-jaar-windows-mac-android-ios
  7. Op zijn minst verwarrend omdat je eerst aangeeft dat je problemen hebt met de ItsMe en KBC App. Niet dus? Wat het cookies probleem betreft, en je aangeeft dat cookies correct ingesteld staan, probeer onderstaande 4 mogelijke oplossingen: Open een nieuw browservenster. Wis het cachegeheugen van de browser en verwijder de cookies. Meer informatie over het wissen van het cachegeheugen en de cookies. Browse privé. Meer informatie over privé browsen in Chrome. Wijzig de privacyinstellingen van uw browser. Meer informatie over het wijzigen van de privacyinstellingen. Lost dat je probleem nog niet op? Indien een App als Norton ( of gelijkwaardig) aanwezig schakel uit en probeer opnieuw. Nog dezelfde foutmelding? Test eens met een andere browser zoals https://play.google.com/store/search?q=firefox&c=apps&hl=nl&gl=US Lukt het met deze browser wel? Verwijder dan Google Chrome volledig van de smartphone en installeer opnieuw. Nog niet opgelost? Misschien toch best eens een reset van je toestel doen.
  8. Open op de bewuste smartphone Google Chrome. klik rechtsboven op de drie puntjes. Klik op instellingen. Klik dan op Privacy en beveiliging. Ga naar cookies van derden. Is cookies van derden toestaan aangevinkt? Indien niet activeer.
  9. Als je de Apps Itsme en Kbc niet kan gebruiken en dus openen vermeld je best eens wat er juist gebeurd als je ze probeert te openen. Welke foutmelding krijg je als je probeert in te loggen? Voor het inloggen bij de KBC app hoef je ook helemaal geen browser te gebruiken. KBC staat toch als App op de smartphone? Of open je eerst Google. Chrome en ga ja naar de website van KBC?
  10. Over welke Apps heb je het dan? Staat er een beveiligings App op je smartphone? Welke?
  11. Je hebt jouw vraag blijkbaar ook op een ander forum gesteld, namelijk : https://community.ziggo.nl/t5/Internet/niet-gmail-account-toevoegen-aan-mijn-gmail-box/m-p/1348379 Neem onderstaande eens door: https://support.google.com/mail/answer/21289?hl=nl&sjid=8896988996611057649-EU#null
  12. Mijn vriend Google zegt volgende: Websites wissen uit Safari geschiedenis Mac Open de Safari applicatie op je Mac, klik in de menubalk op 'Geschiedenis' en kies voor 'Toon volledige geschiedenis'. Klik vervolgens met een secundaire klik (rechtermuisknop) op de website die je wil wissen en kies voor 'Verwijder'. Op deze manier kun je ook meerdere websites selecteren (m.b.v. de command⌘-toets) en vervolgens in één keer verwijderen via de secundaire klik. Of: Specifieke pagina’s uit de geschiedenis verwijderen Klik in Safari op ‘Geschiedenis’ in het menu bovenaan. Selecteer ‘Toon volledige geschiedenis’. Zoek de pagina die je wilt verwijderen. Je kunt de naam van de website typen in het zoekveld. Houd de Control-toets ingedrukt en klik op de pagina die je wilt verwijderen. Klik op ‘Verwijder’. Bron: https://www.appletips.nl/website-wissen-safari-geschiedenis/ en https://macpaw.com/nl/how-to/clear-search-history-mac
  13. Ga eens naar je Microsoft account en controleer eens of tweetrapsverificatie ingeschakeld is. Schakel uit en probeer dan eens of je account het wel doet. https://support.microsoft.com/nl-nl/account-billing/verificatie-in-twee-stappen-gebruiken-met-uw-microsoft-account-c7910146-672f-01e9-50a0-93b4585e7eb4#:~:text=Meld u aan bij uw Microsoft-account Geavanceerde beveiligingsopties.&text=Kies onder Extra beveiliging en,te scannen met je apparaat.
  14. Als je volgende link gaat lezen in dit geval door gebruik te maken van de Telenet TV app dan staat er *Je kan de Telenet TV-app gebruiken in alle lidstaten van de Europese Unie. Opgelet: je kan niet kijken in Andorra, het Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Isle of Man, Guernsey, Jersey, Zwitserland en alle andere niet-EU-landen. * Sommige programma’s hebben geen uitzendrechten in het buitenland https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/telenet-tv-app.html#:~:text=Werkt je TV-app of website niet meer%3F&text=*Je kan de Telenet TV,andere niet-EU-landen. Of het opzetten van een VPN netwerk je zou helpen??????? Je zou je vraag ook kunnen stellen op het Telenet forum, de netweters: https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL Kijk ook eens hier: https://www.netweters.be/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&filter=location&location=forum-board:Telenet_TV-box&q=tv kijken in buitenland
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.