Ga naar inhoud

foutmelding bij dvd

korre

Aanbevolen berichten

telkens ik de dvd wil afspelen komt er een foutmelding op dat hij een bestand te kort heeft ofzo

Hoi Korneel,

Je kan al eens beginnen met informatie te geven. ofzo dat zegt mij niet zo veel.

En een bestand te kort? Welk bestand?

En, met welk programma wil je de dvd afspelen? Is dat met de Media Player van Windows (en welke versie) of een ander programma?

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Korneel,

Je kan al eens beginnen met informatie te geven. ofzo dat zegt mij niet zo veel.

En een bestand te kort? Welk bestand?

En, met welk programma wil je de dvd afspelen? Is dat met de Media Player van Windows (en welke versie) of een ander programma?

Joke

ja sorry het gaat met geen enkel programma dus denk ik dat het aan de dvdspeler licht die een bestand niet vind om het te kunnen spelen hij vind de dvd wel maar kan hem nie afspelen het bestand is onbekend zegt hij.

mvg korneel

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus denk ik dat het aan de dvdspeler licht die een bestand niet vind

Je maakt het ons ook niet gemakkelijke hè? Wat is het nu eigenlijk?

Probeer de dvd te openen met één programma, niet meer.

Vertel dan welk programma dat je gebruikt en hoe de computer reageert. Geeft hij een melding en zo ja welke?

Als je die zelfde dvd op een andere pc wil gebruiken, lukt dat dan wel?

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt het ons ook niet gemakkelijke hè? Wat is het nu eigenlijk?

Probeer de dvd te openen met één programma, niet meer.

Vertel dan welk programma dat je gebruikt en hoe de computer reageert. Geeft hij een melding en zo ja welke?

Als je die zelfde dvd op een andere pc wil gebruiken, lukt dat dan wel?

Joke

dus die dvd gaat op alle andere pc's

dus ik steek mijn dvd in het dvd station en wacht en er komt een kadertje op waar er in staat: iplayer heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd dan staat er naast sluiten of details ik druk op details en dan staat er op wat er op de foto hieronder staat ( die foto is uit word omdat het anders te klein was om een foto te nemen ervan keb het gwn gekopieerd en in word geplakt hé) dus die foto in bijlage is die foto hé

en als ik dan op soft dvd 3 direct show klik dan komt er op: fout bij het opstarten van het programma kan een benodigd DLL-bestand , WNASPI32.DLL niet vinden

post-10352-1417703856,6321_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd van Win 98 had je HD en cd/dvd lezers met scsi aansluiting.

Het bestand WNASPI32.DLL is een onderdeel van de scsi drivers.

Probeer met de zoekfunctie het bestand te vinden op de pc.

Als het bestand nog op de pc staat, maar niet in de map c:\windows\system , dan kopieer je het bestand naar deze map.

Als het bestand niet meer op de pc staat, kan je het hier downloaden en opslaan in de map c:\windows\system

Dan bij start - uitvoeren intikken regsvr WNASPI32.DLL

Indien de map c:\windows\system32 bestaat, moet je deze gebruiken i.p.v c:\windows\system . In dit geval moet je ook regsvr32 gebruiken i.p.v regsvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.