Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met de automatische updates van Windows.

Men raad mij aan de Sofwaredistributie map van Windows te wissen. Kan ik dat zonder gevaar? Er staan volgende mappen in: AuthCabs; Datastore; Download; EventCache;Selfupdate;WebSetUp; WuRedir.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij poging tot installatie van de update krijg ik de melding: de update kan niet geinstalleerd worden

---------- Post toegevoegd om 05:32 ---------- Vorige post was om 05:27 ----------

De distributiemap bestaat meer dan 15 gelijkaardige mappen; telkens een reeks cijfers en letters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je het beste kan doen is dit:

Met de rechtermuis op map download op kopie klikken.

Dan ergens op een leeg plek op de dezelfde plaatst met de rechtermuis op plakken klikken.

Je krijgt nu een kopie

Maak nu de download map leeg.

Moest er iets fout gaan dan hebt je nog reserve.

Doe dit eerst en probeer dan te update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sofwaredistributie map mag u in geen geval wegdoen.

Wat wel mag is dit: Sofwaredistributie\download dus download map mag je leeg maken.

Ik probeer dit topic een beetje te volgen maar dat is moeilijk.

Waar vind ik een map met naam Sofwaredistributie? Noch in Windows XP noch in Vista kan ik een map vinden met zo'n naam.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu begrijp ik het. Ik dacht al dat het probleem bij mij lag.

Heel het topic gaat over "Sofwaredistributie" terwijl het in werkelijkheid gaat over "SoftwareDistribution" en die map heb ik wel staan.

Wat die paar lettertjes verschil toch kunnen maken.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.