Ga naar inhoud

Bescahdigde bestanden

motorboot

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb het navolgende probleem

Ik heb een Externe Hard Disk van 1 Terabyte, op deze HD heb ik al mijn archief bestanden staan en gebruik deze HD dan ook sporadisch.

Wat is er nu gebeurd, ik kreeg via Tune up de melding dat er op deze HD fouten waren gevonden.

Ik heb toen alle aanwezige bestanden van de Externe HD naar mijn verschillende Lokale HD gekopieerd.

Ik kreeg bij het kopiëren van de bestanden inderdaad een stuk of 4 meldingen dat bestanden onleesbaar waren en niet gekopieerd konden worden. Deze bestanden waren niet zo belangrijk en ondervond dit dan ook niet als een probleem.

Door de grote hoeveelheid 1 Terra Byte heb ik alleen de navolgende controles uitgevoerd.

Ik heb de grote van de bestanden vergeleken en de inhoud van de diversen mappen

Nadat ik dit gekopieerd had heb ik mijn Externe HD aan een reparatie onderworpen van TuneUp, echter na zo een vijf uur bezig te zijn geweest waren 3 van de 5 controles klaar en aan nummer vier was hij al een tijd bezig, ik heb toe dit gestopt.

Dit was waarschijnlijk mijn eerste grote fout, mijn tweede was dat ik de Externe HD opnieuw heb geformatteerd, mijn derde dat ik (in de veronderstelling dat mijn bestanden in orde waren) weer terug op de Externe HD heb gezet.

Nadat dit was gebeurd, merkte ik dat ik van een film waaraan ik werkte niet meer kon openen, ik kreeg de melding dat het bestand beschadigd was. Dit kreeg ik ook bij mijn belangrijke Acronis Images, ik kreeg daar namelijk de navolgende melding:

An error occured when opening archive

Ongeldig back-upbestand of type back-upbestand (0x400001)

Tag=0x5B2229AB74EF6533

Kan geen gegevens ophalen uit back-upbestand.(0x400002)

path= P:\Historiesch Archief\Image\Windows XP\Win XP HP\Oude install bewaar nog als VK\10-Systeem-1.tib

Tag=0x7667E78EC51RA9E7

Het bestand is beschadigd (0x4000D)

Tag=0x6517EOECF4E10045

Weet iemand of dit nog te repareren is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.