Ga naar inhoud

trage pc - windows

Gast zeepbel

Aanbevolen berichten

hallo

ik ben zo goed als een absolute leek in pc-land

echte pc-fanaten zullen zeggen dat ik mijn pc gebruik als veredeld schrijfmachien

dit neemt niet weg, of juist daardoor, zit ik met nogal wat 'onnozele' pc-vragen

alvast de eerste vraag: is er een manier om na te gaan waardoor het vertragen van mijn pc de laatste tijd kan veroorzaakt zijn en indien ik mijn harde schijf op te ruimen heb is er een eenvoudige veilige manier om dat te doen?

bedankt alvast

zeepbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimirulezz

Download het programma Ccleaner.

Dit programma ruimt zeer goed op en kan ook het register opschonen.

Bij het opruimen van bestanden kan het zelfs bestanden tot 7x overschrijven zodat het nooit meer terug te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

dankjewel voor je snelle antwoord

ik waardeer jullie inzet maar helaas beseffen jullie pc-fanaten niet wat het betekent om met zoiets gebruiksonvriendelijks te werken als computers en hun programma's

daar mijn capaciteiten op andere terreinen liggen dan pc's en ik daar dan ook liever mijn tijd insteek, zal ik maar een deskundige contacteren en betalen, vooraleer ik vloekend moet vaststellen dat ik met alle goedbedoeld advies mezelf toch de verdoemenis heb ingeholpen

nog eens bedankt en tot niet meer denk ik

zeepbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

das helaas al een snelle conclussie. M'n excuses alvast dat de overige leden een slechte uitleg gaven. Spijtig genoeg had ik uw bericht niet eerder gelezen. Ik had u graag namelijk graag geholpen. Mocht u het toch nog willen proberen zelf dan kan u het volgende doen:

Ik raad je aan even TuneUp Utilities te installeren, en pc wat op te schonen,

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92