Ga naar inhoud

windows xp professional probleem met drivers

indo1991

Aanbevolen berichten

Ik heb pas geleden de pc opnieuw geïnstalleerd windows xp professional er op gezet.

maar ik hoor geen geluid. ik heb bij apparaatbeheer gekeken en stonde vraag tekens zie bijlage. [ATTACH]2606[/ATTACH]

ik heb een scaleo j-p pc

en gekeken op de site van siemens fucji en gekeken bij drivers stond dit er

zie bijlage [ATTACH]2607[/ATTACH]

weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

bijlage [ATTACH]2608[/ATTACH]

post-4669-1417703859,3571_thumb.jpg

post-4669-1417703859,4017_thumb.jpg

post-4669-1417703859,4405_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon de audio en ATI nemen maar je neemt dan de recente datum dus niet de oudere datum.

Voor de sm Buscontroller zou je normaal gezien op de cd van de moederbord moeten hebben. Mogelijk kan je daar op de site vinden maar je hebt niet de hele lijst opgegeven. Zelf kan ik daar niet vinden omdat ik de serial niet weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt eraan.

Als het een bestandnaam.exe (soms setup.exe) is dat klik je erop en wordt uw driver geinstalleerd.

Zie je geen bestandnaam.exe dan moet je naar de hardware gaan en dan met de rechtermuis op de probleemdriver klikken en stuurprogramma bijwerken en zoek je de map waar je de driver hebt gedownload en dan gebeurd het vanzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.