Ga naar inhoud

[OPGELOST] Installatie Norton 360

Aanbevolen berichten

Bij het installeren van Norton 360 (Windows Vista) op mijn nieuwe pc krijg ik steeds de melding dat er een oude versie wordt verwijderd. Na het verwijderen moet ik opnieuw opstarten. Na het opnieuw opstarten begint het verwijderen opnieuw en moet ik weer opnieuw opstarten. Wat is hier hier de oorzaak en wat is de oplossing voor dit probleem?:stupid::stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt het nog niet, gebruik hijackthis en doe : do a system stan only!

daarna vink je alles uit wat te maken heeft met symantec/norton aan en doe je fix it

Dit soort ongecontroleerd gebruik van HiJackThis is niet echt een te verdedigen oplossing. Je moet op zijn minst weten wat er allemaal nog meedraait voor je - in het wilde weg - met HJT gaat stoeien :s

@ Wilnkk

Wil je dit toepassen, zet dan beter eerst een logje van HiJackThis in een volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort ongecontroleerd gebruik van HiJackThis is niet echt een te verdedigen oplossing. Je moet op zijn minst weten wat er allemaal nog meedraait voor je - in het wilde weg - met HJT gaat stoeien :s

@ Wilnkk

Wil je dit toepassen, zet dan beter eerst een logje van HiJackThis in een volgende bericht.

ongecontroleerd? Wat kan je misdoen met alles van norton te verwijderen in hjt.. ?

al die logjes.. ik krijg er eerlijk gezegd het schijt van:D blijkbaar is dit de eerste oplossing die in jullie opkomt terwijl er nog veel meer en betere tooltjes bestaan..

ook raad ik niemand aan om norton te nemen.. het heeft een slechte reputatie op vlak van snelheid m.b.t je pc, overal zie je mensen die problemen hebben met te verwijderen e.d.

akkoord sommige mensen vinden dit een goed antivirus, is hun goed recht natuurlijk.. totdat je problemen begint te krijgen wat normaal gezien niet zou mogen

ik werk persoonlijk met panda en ik heb nog nooit iemand zien terugkomen omdat hun panda niet wil verwijderd worden

(oja en vandaag hebben we nog eens een pc mogen recoveren voor.. jawel.. norton 360:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

al die logjes.. ik krijg er eerlijk gezegd het schijt van:D blijkbaar is dit de eerste oplossing die in jullie opkomt terwijl er nog veel meer en betere tooltjes bestaan...
Waar jij het "schijt" van krijgt zal mij "worst" wezen :D Je stuurt niemand zonder ervaring en zonder inzicht rechtstreeks in de logjes ... daar draait het om. Niet of dit advies nu goed of slecht is, het is de manier waarop je dit aanbrengt :s

En laat dan eens horen wat in dit geval de "betere tooltjes" zouden geweest zijn. Of beter nog : je had dan misschien meteen die "betere tooltjes" kunnen aanbevelen i.p.v. tooltjes waar je het "schijt" van krijgt toch maar te laten toepassen. Erg konsekwent ben je dan ook niet.

En wat Norton betreft : volledig mee eens :-) Maar laten we verder maar even afwachten wat Wilnkk nu gaat uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al die logjes.. ik krijg er eerlijk gezegd het schijt van:D blijkbaar is dit de eerste oplossing die in jullie opkomt terwijl er nog veel meer en betere tooltjes bestaan...
Waar jij het "schijt" van krijgt zal mij "worst" wezen :D Je stuurt niemand zonder ervaring en zonder inzicht rechtstreeks in de logjes ... daar draait het om. Niet of dit advies nu goed of slecht is, het is de manier waarop je dit aanbrengt :s

En laat dan eens horen wat in dit geval de "betere tooltjes" zouden geweest zijn. Of beter nog : je had dan misschien meteen die "betere tooltjes" kunnen aanbevelen i.p.v. tooltjes waar je het "schijt" van krijgt toch maar te laten toepassen. Erg konsekwent ben je dan ook niet.

En wat Norton betreft : volledig mee eens :-) Maar laten we verder maar even afwachten wat Wilnkk nu gaat uitvoeren.

wel ik gaf er al een paar.. alleen heeft de TS nog niet gereageerd

eerst zou ik idd de norton removal tool gebruiken, als dat niet werkt oftewel handmatig zoeken in het regist ofwel regseeker gebruiken (die vindt meestal nog erg veel) .. je kan ook meteen yourunistaller!2008 (de pro mode) gebruiken als de tool niet wil werken, die deïnstalleerd norton en maakt ook nog eens meteen het register schoon e.d.

evt. hijackthis , had dat vandaag gelezen op google toen er een andere antivirus moest op een pc staan maar die niet wou updaten/geactiveerd worden door de schuld van norton blijkbaar want hjt scande nog 3dingen van norton en na ze gefixt te hebben werkte alles behoorlijk.. het is te zeggen behoorlijk.. dat een antivirus zo hardnekkig is vind ik echt schandalig.. soms moet je zelf een clean install uitvoeren om toch maar dat ***** antivirus weg te krijgen, dat terzijde:D

PS: kape als je het topic leest zie je dat ik al verschillende dingen had aanbevolen

PS2: ik krijg geen schijt van hjt maar van de logjes die je op elke pagina tegenkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simons,

Ik wil toch wel hier op reageren.

Als er leden hier om hulp vragen dan moeten we hun op een zo goed mogelijke manier helpen. We moeten heel goed bewust zijn dat sommige zelfs bij wijze van spreken niet eens kunnen kopiëren en plakken. Ze kunnen bij wijze van spreken enkel de computer aanzetten en dan start mensenger toch vanzelf en dan kunnen ze al verder. Googlen zullen ze ook kunnen maar de rest van de mogelijkheden om zijn computer nuttig te gebruiken is heel wat anders.

Dat wilt niet zeggen dat ze dom zijn. Het zijn gewoon mensen die soms minder goed kunnen omgaan met de computer maar ze kunnen veel beter dan jij op andere gebieden zijn. We zitten nu eenmaal in een maatschappij dat iedereen moet volgen zoals gsm, computer enz. maar geloof mij gerust: ze hebben liever echte vrienden dan computer.

Je hebt Panda als antivirus. Dat is uw goed recht. Jij vindt dat die gemakkelijk kan verwijdert worden. Ik zelf heb mcAfee antivirus en die is ook gemakkelijk te verwijderen maar blijkbaar lukt dat bij sommige leden niet. Het ligt dus niet alleen aan de antivirus zelf.

Je wilt de leden helpen door een of ander software voor te stellen om iets te verwijderen.

Dus gaan de leden op zoek naar zo’n een programma die je voorstelt. Ze installeren het en plotseling gaat alles mis met de computer. Hoe kan dan zoiets? Nochtans had jij dat voorgesteld. Wat had jij dan gedaan? Wel je hebt de leden de keuze gegeven om goede en slechte bijvoorbeeld Regseeker te downloaden en toevallig had die een slechte Regseeker gedownload met alle gevolgen ervan.

Hebt je al die programma ook op uw computer staan? Dan vraag ik mij af waarom hebt je dat allemaal nodig?

Je hebt hekel aan log. Ik ben deze week veel bezig geweest en ik heb nauwelijks log gezien. Maar anderzijds heb ik veel respect zoals Kape om steeds de log na te kijken.

Je moet het maar doen.

Daarbij geeft zo’n een log een tamelijk goede overzicht van de computer zelf. Ik gebruik zelf die log voor een andere aard dan Kape om iemand te helpen.

Daarbij had Kape bij deze topic niet eens voorgesteld om een log te maken want degene die hier over had ben jij.

Je zou beter eens nadenken en dan antwoorden. Iedereen kan hier fouten maken zelfs Kape of ik maar het gaat hier om de leden zo goed mogelijk te helpen en rekening mee houden met hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat sommige mensen programma's niet wegkrijgen kan echt wel van hun zelf afhangen.. dat verwijt ik hen niet maar als een removal tools bestaan dan gebruik je ze best, in een paar minuten is het programma dan "goed" verwijderd

en ik weet heus wel wat ik doe.. einde discussie

PS: kape stelde wel een log voor, bericht #5

@TS is dit nu opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.