Ga naar inhoud

printproblemen

brammetje

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al een poosje een probleem met het printen. Mijn oude printer kon geen verbinding krijgen met de computer (windows XP). Begonnen met een nieuwe kabel, toen een andere oude printer en nu uiteindelijk een nieuwe printer gekocht, maar doet het ook niet op de computer waar ik nu op werk. De printer kan wel probleemlooos op een andere computer worden aangesloten. Ik vermoed dus dat het in de computer zelf zit. Ik heb verschillende USB uitgangen geprobeert, maar nergens kan ik verbinding krijgen met de printer.

Het stuurprogramma is op de computer geinstalleerd.

Brammetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft,

Bedankt voor je snelle reactie. De Printer stond niet op het lijstje van printers. Ik hebb hem er toen handmatig bijgezet via de installatie-cd

Nu staat hij er wel bij, printen van een testpagina of een ander document lukt niet.

Computer geeft aan dat de printer niet reageert.

In het lijstje van de mogelijke printer aansluitingen staat een usb aansluiting aangegeven als zijne de aansluiting voor de printer.

Al met al wel wat verder, maar nog geen afdruk :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb alle afdruktaken verwijderd en de printer opnieuw aangesloten.

Naar een document gegaan en dat geprobeert af te drukken. Het document vershijnt netjes in de afdrukrij.

Er verscijnt dan een venster met daarin de volgende tekst:" Informatie over printer status wordt opgehaald"

Daarna gebeurt er niets meer!

Printer werkt wel op een andere computer, dus dat kan het probleem niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.