Ga naar inhoud

laptop start niet op

lili

Aanbevolen berichten

Hallo, ik kocht op ebay een tweedehands laptop maar die start niet op.

Ik vroeg de verkoper of hij hiervan op de hoogte is, ja dus:bawling:

De gegevens van de laptop zijn:

Merk: HP Type processor: Intel Core Duo

Pavilion Vitesse du processeur: De 1 GHz à 1,99 GHz

Ordinateur portable polyvalent Taille de l'écran (Pouces): De 17 à 19

Besturingssysteem: Windows Vista Home Basic

Capacité du disque dur (Go): De 160 à 199

Mémoire RAM installée: 2 Go et plus

Inclusief: Bluetooth, Netwerkkaart, WiFi-kaart en router, Graveur CD, Graveur DVD, Lecteur cartes mémoire, Lecteur CD, Lecteur DVD, Webcam

Het probleem is:

Alle lichtjes branden, de laptop start op maar er komt enkel een bleek scherm mee zo om de 5cm een dikke witte horizontale balk. als ik op een toets druk doet em piep piep piep, niks meer en niks minder.

Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? ik moet wel zeggen dat ik met laptops geen ervaring heb, mijn pc open gooien en stukken vervangen is 1 een laptop opengooien ik zou niet weten hoe of wat.

Alvast bedankt voor enige reactie,

Groetjes lili

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga ik ff proberen, maar die piept niet bij het opstarten hoor, alleen als ik een toets indruk dan piept em.

---------- Post toegevoegd om 10:45 ---------- Vorige post was om 10:34 ----------

doet nikske, ik heb ff de herstel cd ingestopt, hij draait wel maar het enige wat ik krijg zijn licht groene en witte blokjes. kan dat erop wijzen dat de videokaart stuk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.