Ga naar inhoud

bitcomet werkt niet meer sinds mijn router sweex gebruik

diablesa

Aanbevolen berichten

alles werkt perfect alleen kan ik op beide computers bijna niet downloaden,het wordt geblokkeerd en er wordt dan vermeld dat het aan de router of firewall ligt.ik ben al dagen bezig met zoeken.van alles heb ik geprobeerd ook resetten van router enz,ook op de site van sweex(router)in bitcomet gezocht...ik weet het echt niet meer,help a.u.b,alvast bedankt:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik ook geprobeerd maar ik heb over gezocht en gelezen maar ik snap nog steeds niet hoe ik ze open krijg.ik kwam wel bij een of andere site maar daar moest je voor betalen,verder las ik ook dat als je met upc werkt je de poorten niet kan openen.ik word gek van al die tcp udp enz,

ik was al blij dat ik gewoon internet op alle2 had ,pffff,nog bedankt:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal het waarschijnlijk al gedaan hebben, maar de firewall al eens uitgezet? Niet echt veilig, maar je weet dan wel waar het aan ligt.

ps: Je gebruikt bitcomet naar alle waarschijnlijkheid voor minder legale zaken, dus of je hier veel hulp zal krijgen is nog maar de vraag.;-)

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitleg:

BitComet configureren voor gebruik

Voor de poorten:

Simple Port Forwarding installeren en configureren

Firewall van windows:

start / configuratiescherm / windows firewall

Dubbelklik erop

Als die aan staat dan op uitzondering klikken.

Staat Bitcomet uitgevinkt dan aanvinken. Staat die er niet bij dan toevoegen en Bitcomet zoeken.

Dan bij uw eigen firewall kijken of Bitcomet op Allow of toegestaan staat.

Bedenk wel dat alle uw download gegevens gedurende 6 maanden bewaard wordt bij uw provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.