Ga naar inhoud

[OPGELOST] range extender probleem: dringend hulp nodig!

siMON

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag, we hebben dus een wireless range extender gekocht.. dat ontvangt draadloos signalen vanuit de router en zendt ze verder door naar pc's..

alleen heb ik dat nog nooit geconfigureerd,

ik koppel de extender via internet kabel aan de pc en zo kan ik via de browser de extender configureren (zoals met een router maar dan verkleind)

ik geraak daar op via 192.168.0.30.. dat is standaard ip-adress ingesteld door dlink.. daar kan je ssid aanpassen beveilingen insteken e.d.maar het loopt denk ik mis bij het volgende:

de instellingen van ip-adress, subnet mask en gateway

dit staat er in de handleiding die ik kan vinden op de cd:

ip-adress: enter the static ip adress of the dwl-G710 into the field.The ip-adress must be within the range of the ip-adresses in your network

subnetmask: enter the subnet mask

gateway: enter the ip adress of the router in the network

kan je me helpen waar ik die 3dingen kan vinden? voor mij is het een raadsel.. moet ik via DOS op de pc boven dingen zoeken oid?? Of via de configuratie van de router beneden iets zoeken?? help meee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.