Ga naar inhoud

installeren office 2007 voor thuisgebruik en studenten

lia

Aanbevolen berichten

Mijn eerste bezoek hier, zit misschien niet op goede plek?

Probleem:

PC is gecrasht na installatie SP 2 (Windows Vista). Recovery CD gebruikt, alles kwijt (oeps).

Intussen SP 1 compleet geïnstalleerd (SP 2 lukt niet) en Windows Explorer 8.

Probeer nu officie 2007 (m.n. Word en Powerpoint gebruik ik) te installeren.

Lukt niet! Foutmelding is: "Kan homestudentr.WWW\HomeSrWW.cab niet vinden Blader naar een geldige installatiebron en klik op OK"

Ik heb een geldige versie en een productcode (25delig).

Voor de crash had ik geen problemen met MS Office 2007 (had Windows Explorer 7)

Ik ben een beginner. Rondspitten op hulp wij Microsoft leverde niets op.

Hellup....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Windows opnieuw installeerd met recovery dan moet je niet zelf de sp1 installeren maar door update die installeren.

Je hebt oem versie en Windows update weet dan precies welke update hij moet downloaden. Je moet altijd wachten met office tot alle update geinstalleerd is.

Dus niet zelf sp1 en sp2 en IE8 afhalen.

Net als de firewall en antivirus moet je wachten tot alle updaten zijn gebeurd en dat kan de eerste 2 uren regelmatig gebeuren in fasen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een verduidelijking: Na de recovery cd en de meegeleverde driver en utilities cd bij aanschaf pc 1,5 jaar geleden heeft de PC allerlei updates binnen gehaald..

Na 24 uur wilde ik mijn internetverbinding herstellen, echter Internet Explorer was na de crash verdwenen. Terug naar MyCom. Daar kreeg ik SP1, SP2, IE8 om die thuis in die volgorde te installeren vanaf mijn beeldscherm. SP1 lukte, SP2 niet, IE8 lukte wel.

Ben ik nog te redden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.