Ga naar inhoud

online gaming

roro

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik speel al meer dan vier jaar World of warcraft. op zich alles gaat prima maar ik vraag me af of dat ik de geheugen van mijn pc moet verhogen (2gig), ik krijg regelmatig dat mijn vensters worden verkleind en of het jumpt tussen twee schermen zonder dat ik iets doe. Alt Tab gaat zeer traag en ook start up.

Raad?

dankuwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je, ik speel lotro, en ja wat dat betreft zijn we aardsvijanden, maar omdat t nu hier is help ik je even.. Kijk lotro en wow zijn vrij verschillend qua graphics, physx, gameplay en andere zaken, en in mijn ogen wint lotro het in alles van dat, simpel omdat WOW gewoon ouder is, maar niet minder populair daardoor. Maar goed, de minimum eisen voor Lotro zijn

1.8ghz processor

512mb ram voor xp 1gb voor vista

128 mb videokaart

7 gig voor alleen shadows of angmar 14 gig in totaal voor mines of moria er ook bij.

Bedenk wel dat erg miniem is, en dat je voor het spelen op redelijke settings een zwaardere pc nodig hebt..

Nu is mijn systeem..

Amd phenom II 720BE 2.8ghzx3

4gb ram

2x512mb geforce 9800GT XXX editie

160gb hard disk

12gb hard disk

20gb hard disk

Nu kan ik met deze hardware lotro op ultra high spelen..

Dus... Bedenk dat je voor WOW met dit systeem ook alles kan spelen

Nu had ik mijn hard disk en 1 videokaart al. De rest inclusief een asus hd/hdmi moederbord had ik gekocht voor 600 euro

Dit is vrij veel, maar weet dat je voor 300 euro of misschien zelfs 200 euro al een pc hebt waarmee je veel kan.. Waarmee je wow dus goed zou moeten kunnen spelen..

Groeten van Martijn, aka mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.