Ga naar inhoud

problemen bij het op starten van de pc

mapostma

Aanbevolen berichten

Mijn pc een window vista basic heeft de laatste tijd een probleem met het opstarten.

Als ik de pc aan zet ver schijnt er in het scherm windows installer met annulerener onder. direct daarna TrayApp met cansel er onder.ik blijf aan het annuleren en aan het canselen maar het verschijnt direct weer tot dat ik dit ongeveer tien keer heb herhaalt.

Dit programma wil zich ongevraagd op mijn pc instaleren.

Iedere keer als ik de pc opstart herhaald dit zich weer.

Ook bij het uit zetten wordt dit door het progamma tegen gehouden.

Mijn pc laat dit progamma niet toe.

Wat moet ik hier aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

trayapp.. volges mij is dat gevaarlijke software..

Ik raad je aan om es een virusscan te doen en hitman pro te installeren

www.hitmanpro.nl

Download niet versie 3 maar zoek naar versie 2 daar. Aangezien versie 3 betaald is en de andere 2 gratis.. Als je t hebt gevonden met google of op de site, download t dan, installeer t, en maak een scan, en eventueel repareer alles, daarna zou t moeten werken, lukt dat niet, dan kun je de windows dvd in je dvd speler doen, pc uitzetten, pc aanzetten, dan krijg je een berichtje met wil je de pc vanaf de dvd speler opstarten druk dan een toets in.. Doe dat, en je komt in een nieuw scherm nadat je pc eerst allerlei dingen heeft geladen, clik daarna op pc repareren of zoiets.. je hebt namelijk 2 opties, windows installeren en die andere, die andere moet je hebben.. Dan moet je een datum selecteren wanneer je pc nog goed was, en dan herstelt je pc zich naar die datum.. Weet hierbij wel dat je wat je er daarna nog op hebt gezet waarschijnlijk allemaal kwijt bent..

Werkt dit allemaal nog niet, dan moet je weer t zelfde doen totdat je weer op dat scherm komt, clik dan op windows installeren, de eerste optie dus, en installeer windows opnieuw.. Je moet dan wel voordat je dat doet een backup maken van belangrijke bestanden.. Gewoon kopieren op een rom, een dvd, of usb stick

Dan wanneer je windows installeren heb aangeklikt, krijg je de mededeling om te formateren, DOE DIT WEL! want eigenlijk voor alle problemen is dit een oplossing, als je weer met een cleane hard disk begint, staan er ook geen virussen meer op..

Vervolgens moet je gewoon de instructies op het scherm volgen..

Groeten van martijn, aka mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hitman Pro 2 is niet zo'n goed idee. Dat is oude software, en werkt niet zo goed meer. Dat staat trouwens ook op hun site.

Maar Hitman Pro 3 is misschien toch niet zo'n gek idee. Het is in elk geval de eerste 30 dagen gratis, dus je kunt je probleem van nu er snel mee oplossen.

Ik gebruik Hitman Pro 3 zelf ook, maar alleen voor de gratis scan :-). Het is puur een controle of mijn antivirus niets heeft doorgelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.