Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een nieuwe pc in Duitsland gekocht, maar de windows XP is ingesteld in het Duits (dus de menu's etc).

Kan ik deze in het Engels of beter nog in het Nederlands instellen?

alvast bedankt,

Erik

Geplaatst:

Microsoft Windows XP Professional 2002 service pack 3

De keycode was aan de achterkant van de PC gekleefd. Ik startte de pc op en moest deze ingeven... Maar een installatie cdrom zat er dus niet bij...

Geplaatst:

Ik heb even de juiste update gezocht en blijkbaar gaat het enkel in de Engelse versie van Windows XP Pro.

Je zal dus een nederlandstalige versie moeten aanschaffen en installeren, tenzij iemand anders met een oplossing komt.

Jürgen

Geplaatst:

Tja, in Duitsland kopen heeft ook zijn nadelen. De keycode op de onderkant is enkel geldig voor een duitstalige Windows.

En merk pc's of laptops worden meer en meer geleverd zonder cd er bij. Alles is pre-installed op de hardeschijf. Daarom moet je ook onmiddelijk na de eerste installatie zelf een recovery dvd maken.

Koop je in Nederland dan is wel alles in het Nederlands maar dan heb je weer geen azerty keyboard.

Volgens mij kan rappen-eddy alleen maar een Nederlandse Windows hebben als hij een nieuwe Nederlandse Windows koopt en dat kan hij zonder risoco in Nederland kopen.

Joke

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.