Ga naar inhoud

[OPGELOST] bij het op starten van de pc verschijnt windows installer in beeld en dan

Aanbevolen berichten

Iedere keer bij het opstarten van de PC verschijnt er in beeld een blokje met windows installer met instaleren voor bereiden met daar onder annuleren. daarna verschijnt TrayApp met daar onder cansel. Op een gegeven moment verschijnt het venster met kruis om het weg te klikken als ik dit doe dan komt er een kleiner venster voor terug die klik ik dan ook weg.Dan is er even niets en dan gaat dit weer van voren af aan tot dat ik dit ongeveer 5 keer heb weg geklikt dan blijft het weg en kan ik mijn PC gewoon gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Combofix naar je Bureaublad.

Lees hier meer over correct gebruik van Combofix.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

• Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu drie virus scanners gebruikt die geven alle drie PC veilig.

Maar bij het opstarten verschijnt nog steeds , windows installer en TrayApp.

Dierect na dat de pictogrammen zicht baar worden.

Windows installer wil TrayApp instaleren ik heb daar geen opdracht voor gegeven.Het is installeren en confireren op een gegeven moment kan ik dat weg klikken dan is het weg en twee tellen later begint het weer.

Als dit proces zich drie keer heeft herhaald dan blijft het eindelijk weg.

Onder tussen ben ik dan al vijf minuten bezig met het verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de combofix gedraaid maar ook dat heeft niets uit gehaald.

Ik denk dat het anders is dan wij denken, volgens mij heeft het te maken met een printer aansluiting maar zeker ben ik daar nog niet van.

Ik heb 1 printer nu verwijderd en op nieuw weer aangesloten nu de tweede printer nog.

Ik kan nu windows installer annuleren en het komt niet weer terug,met TrayApp kan ik nu canselen en het verdwijnd na één klik.

Zover ben ik nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Bij het aan sluiten van de tweede printer heeft het niet tot het gewenste resultaat geleid.

Maar ik kan nu wel met één klik het weg klikken en dan verschijnt het niet weer.

Ik denk toch dat het in deze richting gezocht moet worden.

Bij navraag heeft mijn zoon een route willen printen,maar hij had de verkeerde printer electries aan gesloten wat ik later heb ondervonden toen ik iets wilde printen.

Het verschijnt namelijk ook als ik niet op internet ben aangesloten.

Maar we houden de moed er in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.