Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een splinternieuwe PC met daarop Vista 64. Ik heb al van alles

geprobeerd maar mijn printer, een Brother HL-4040CN weigert om te printen. Hij heeft ook geen foutmelding op zijn schermpje. Hij staat wel bij apparaatbeheer. Ik heb eerst geprobeerd met de originele driver van Brother. Daarna ook de nieuwste drivers gehaald op de site van Brother. Aan de laptop van mijn zoon print hij wel dus de printer is OK.

Wie kan mij helpen?

Patrick Baert

Geplaatst:

Ik ben efkes met vakantie geweest en heb dus nog altijd geen oplossing gevonden voor het probleem. De printer verwijderen bij Hardware lukt ook niet. Welke van de 3 drivers moet ik installeren?

Wie kan me helpen om de printer te verwijderen ? Hij staat er reeds meerdere keren op maar geen enkele kan verwijderd worden.

Geplaatst:

Indien u niet bij de printer met de rechtermuis kan verwijderen dan kan je eens kijken bij

start

configuratiescherm

software (bij Vista is dat programma)

De eerst is een driver uw printer.

De tweede is een firmware. Firmware is een software voor de hardware van de printer zelf. Wel eerst lezen wat er staat in readme of zoiets.

De derde is een programma om mee te werken zoals inkt voorraad enz.

Kijk of je daar uw printer kan verwijderen.

Nu zie ik dat je een programma nodig hebt om te verwijderen:

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/be/nl/faq/faq/000000/000000/000071/faq000071_003.html?reg=eu&c=be〈=nl∏=hl4040cn_all

Geplaatst:

Besten,

Zelfs met dat programma om te verwijderen lukt het niet meer. Ik ga mijn brother verkopen en terug een HP aanschaffen, één keer een Brother maar heb er nu genoeg van. Zelfs de helpdesk van Brother kent er geen oplossing voor !

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.