Ga naar inhoud

draadloze netwerkverbinding pleite?

eeffie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb graag wat advies voor een volgend pc probleem. Ik heb een simpele Pentium 4 met windows xp versie 2002. in het verleden had ik hier ook draadloos internet op, mijn ex heeft in het verleden een en ander op mijn pc geinstalleerd, oa een extra harde schijf.

Nu heb ik sinds mijn verhuizing een nieuwe provider (tele2) en ik kijg maar geen draadloos internet op mijn pc boven. Op mijn laptop lukt het wel, dus het ligt aan mijn pc (en niet aan de router). Als ik de instructies van tele2 volg, dan kom ik vij netwerkverbindingen uit en hier zou ik een pictogram met draadloze netwerken moeten aantreffen of in elk geval via de menubalk links de draadloze verbindingen moeten kunnen opvragen, maar dat staat er dus niet. Ik heb op internet af wat afgezocht, zo kwam ik bij deze computer/beheren/apparaatbeheer uit, hier staan onder netwerkadapters 2 adapters vermeld:

Intel Pro/1000

Atheros AR5001x+wireless network adapter

Deze laatste staat bij dat hij niet correct werkt, ik dacht zo dat het probleem hier wel eens aan kon liggen???

In elk geval, als ik hierbij kijk staat er: "De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 2icon_cool.gif" en als je die wilt installeren vraagt hij om een cd-rom, maar die heb ik helemaal niet.

Misschien kan een van jullie me helpen met dit probleem, ik zou erg graag weer draadloos willen werken en hopelijk weet iemand hier een oplossing, Toen ik het de helpdesk van tele2 vroeg, kreeg ik nadat ik vertelde dat het pictogram ontbrak de mededeling dat ik de monteur dan maar moest laten langskomen what_smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.