Ga naar inhoud

Installatie

cedric_1993

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik heb onlangs een oude computer gekregen van het werk van een familielid. Dit is een dell optiplex gx280. De harde schijf was maar 40 gig en ik heb er een andere in gestoken van een oude packard bell (met kapotte voeding) dit is er een van 250gig. Nu heb ik een besturingssysteem van mijn moeders laptop. Dit is ook een dell (vostro 1100) en het besturingssysteem is windows vista business 32bit. De software staat echter op een dvd/cd van dell. Nu mijn vraag... kan ik deze software installeren op de pc met de harde schijf van pb???

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral vrees ik ervoor dat uw Dell optiplex gx280 Vista wel kan draaien. Ook zijn er op de site van Dell geen drivers te verkrijgen van uw PC voor Vista

Je mag normaal de Vista ook niet gebruiken op een andere PC. En aangezien u zegt dat het de CD/DVD (Vista staat op DVD) is van een Dell laptop vrees ik dat dit enkel een recovery-DVD is. Hiermee kan je zeker geen windows installeren op een andere PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.