Ga naar inhoud

[OPGELOST] adressen en naamkaartjes afdrukken op etiket

pchelp

Aanbevolen berichten

ik probeer etiketten te maken ( adresetiketten en naamkaartjes) via outlook (omdat daar de adressen staan) Kan dit geImporteerd worden naar word om gemakkelijk etiketten af te drukken? of is er een gemakkelijkere weg om etiketten af te drukken? In het verleden werkte ik in word maar om de adressen of naamkaartjes mooi op de voorgeplakte etiketten te krijgen was steeds een probleem met als gevolg dat ik steeds moest puzzelen om ze in de etiketten te krijgen?

Iemand tips om gemakkelijk etiketten af te drukken? ik weet dat dit via acces gaat maar heb daar weinig kennis van of kan het contactpersonenbestand naar acces worden geimporteerd?

groetjes

pc help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je open access.

Klik op bestand

Klik op Externe gegevens ophalen.

Klik importeren

Je ziet nu *.mdb enz. Dit moet je veranderen in outlook.

Klik op persoonlijk mappen en + moet - zijn

Klik op contactpersonen en + moet - zijn.

Laat alles zo zoals het staat en verder gaan tot het klaar is.

Je moet zelfs geen tabel maken want dat wordt meteen gemaakt.

Nu ziet je bij tabellen contactpersonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met succes een leeg bestand aangemaakt en via excell en outlook de gegevens geimporteerd. Ik heb zelfs al ontdekt dat het terug kan geexporteerd worden naar excel en dat dit dan terug kan geimporteerd worden.Fantastisch. Enkel 1 probleem: hoe moet je nu via dat bestand in acces etiketten afdrukken of moet er nog iets aan dat bestand veranderd worden?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.