Ga naar inhoud

kan je cover film op mapje van documenten kleven

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje, nu zitten mijn films bij mijn documenten, en ik vind het zeer onoverzichtelijk, ik moet telkens eerst de map openen vooraleer ik weer weet waarover de film zou kunnen gaan, is het niet mogelijk om de cover van de film op dat mapje te kleven ?

ik heb foto bijgestoken om duidelijk te maken dat het die gele mapjes zijn waarop ik de cover van de film zou willen kleven ...

IMG%5D

post-5744-1417703861,5186_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

IrfanView Free Download and Reviews - Fileforum

Neem een afbeelding en opslaan al ico bestand

Dan ga je naar de map

met rechter muis op eigenschappen en dan op aanpassen

Onderaan ziet u pictogrammen en kies de ico bestand en het is klaar.

Ik heb dit getest in xp weet wel niet of dat ook zo is voor vista.

Ik zou de ico bestand in de map van de film zetten zodat je die niet kwijt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus wat ik nu heb gedaan is , ik heb de covers opgeslagen in een map met alleen maar covers, ik heb rechts geklikt op een cover en geklikt op edit the extension, heb dit dan verandert naar ico, en toen ben ik naar de map geweest die ik wil veranderen, ben naar eigenschappen gegaan, dan bij aanpassen en dan pictogram veranderen, heb gebladerd kwam automatisch uit op het ico bestand van de cover maar toen ik die aanklikte dan kwam erop : er bevinden zich geen pictogrammen in het bestand en dan de naam waar ik de covers inzette, wat doe ik verkeerd ? hopelijk kan je er een beetje aan uit ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u, maar kijk , ik ga nogmaals lastig doen, heb al van alles geprobeerd, voel me er ambetant bij dat ik je weer keer lastig val, sorry hoor, ...

ik ga het proberen uit te leggen met printscreens, want anders ga je er nooit wijs uit raken ...

ik heb dus verschillende docks, ik heb rocketdock en objectdock, en daar wou ik mijn iconen wat chiquer maken, vond er paar hele mooie, maar nu ze in mijn dock zitten is het net of ze in een zwart hokje zitten en eigenlijk wou ik ze zoals de andere iconen in mijn rocketdock, heb al geprobeerd van ze uit te knippen in de gewenste vorm, maar dat lukt ook niet want dan zitten ze in een wit hokje, ik zal er de prtsc bij halen, ...

in eerste prtsc zie je mijn rocketdock en zie je mooi de welke ik er zelf bijzette, namelijk die 3 die in een zwart hokje zitten,

in de tweede zie je het nog meer, heb het nu wel in een witte wallpaper gezet dat je zeker zou zien wat ik bedoel

de derde en vierde prtscr zijn de originele rocketdock iconen, je ziet mooi dat die niet in een kader zitten en zo zou ik eigenlijk mijn iconen ook willen,

heb zelfs al ten einde raad geprobeerd van mijn originele iconen terug te zetten maar dat lijkt ook niet te lukken , als ik doe ander icoon kiezen dan zie ik enkel maar het icoon dat ik uploadde ... kan ik dit veranderen, ofwel dat ze niet in zwart hokje zitten of eventueel mijn oude iconen terugkrijgen? toen ik de iconen uploadde van de site van rocketdock zaten die helemaal niet in een zwart hokje ook hoor, zal hier ook nog even prtscr van bijzetten, alvast bedankt, en nogmaals sorry voor mijn mss stomme vragen en ja, dat is dan mijn laatste prtscr

post-5744-1417703863,6911_thumb.jpg

post-5744-1417703863,7133_thumb.jpg

post-5744-1417703863,734_thumb.jpg

post-5744-1417703863,7572_thumb.jpg

post-5744-1417703863,778_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.