Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen upgrade ??

kalalumba

Aanbevolen berichten

Wat Aaronk1 zegt ga ik ook akkoord.

Wat Nelie Kroes doet is geen verstandig oplossing doch wat Microsoft voorstelt vind ik wel een verstandige oplossing. Zet in Windows 7 alle browsers en laat de mensen de keuze geven. Maar anderzijds werkt Linux ook in principe op die manier en toch is het dan weer een moeilijke keuze voor welke programma of browser kies ik.

Beste zou zijn dat een besturingsysteem naakt word geinstalleerd met een keuze als browser.

Ziet besturingsysteem dat er geen programma is voor een bepaalde doel aanwezig is dan zou die dan de zijne kunnen voorstellen en bij goedkeuring ook installeren.

Dat zou het beste zijn. Niet meer installeren dan nodig is.

Met Kalalumba ben ik niet eens.

Want als er heel veel programma's waren voor Mac dan zal die hetzelfde probleem hebben als Windows. Dus ook rommel.

Het probleem zit niet in Mac of Windows zelf maar aan degene die dat allemaal installeert.

En als er veel Mac's zijn zal zullen de hackers dan ook voor Mac virussen maken en dan wordt het misschien nog erger dan Windows.

Op mijn Mac staat ook een virusscanner voor alle zekerheid, maar erger worden dan Windows daar geloof ik helemaal niet in. De browser van Safari kan je ook vervangen door Firrefox, maar ik surf gewoon met Safari en ben daar tevreden over. Het verwijderen van software op een Apple doe ik met AppDelete en verwijderd prima en installeren al even simpel even het bestand naar de juiste map slepen en beginnen maar, en de zelfde regel geld voor alle besturingen voor veiligheid ligt aan de persoon zelf, wees je zelf slimmer af of probeer toch zo veel mogelijk de moeite daarvoor te doen om de problemen te vermijden.

Maar inderdaad als browser zouden ze inderdaad de keuze laten aan de persoon wat hij zelf wenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of jij het weet maar een Mac is stukken makkelijker te hacken dan een Windows.

Op van die hack-wedstrijden is het altijd eerst de Mac die gehackt is, en daarna Windows, Linux word bijna nooit gehackt.

Windows is echt niet zo onveilig het zijn de miljoenen mensen die het gebruiken waardoor het intressant is om virussen te schrijven voor Windows en niet voor het klein groepje mac gebruikers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of jij het weet maar een Mac is stukken makkelijker te hacken dan een Windows.

Op van die hack-wedstrijden is het altijd eerst de Mac die gehackt is, en daarna Windows, Linux word bijna nooit gehackt.

Windows is echt niet zo onveilig het zijn de miljoenen mensen die het gebruiken waardoor het intressant is om virussen te schrijven voor Windows en niet voor het klein groepje mac gebruikers.

Dat weet ik ook en lig daar niet wakker over, maar Windows 7 is toch ook al gekraakt en in meeste gevallen wordt Windows meestal gekraakt omdat daar ook groote misdadigers werken die daar een job krijgen, was ik maar hacker geworden. Een simpel boekje kopen en Windows ligt snel plat. mijn overbuur heeft daar goede kennis van. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
Ik denk dat we alletwee gelijk hebben, laten we verder maar gewoon ontopic houden.

Anders blijven we door discusiëren...

Kalalumba is je vraag/probleem opgelost?

Voor mijn is dit opgelost, inderdaad we zouden zo uren kunnen doorgaan, waar we beiden niet beter van worden. Kruis erover. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.