Ga naar inhoud

Nieuwe laptop

Gast chipouti

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn computer. Ik ben dus van plan om een nieuwe te kopen, maar geen PC meer maar wel een laptop.

Ik heb bij Carrefour een Acer laptop gevonden tegen een zeer goede prijs.

Promotion

Ik gebruik mijn computer nu voor wat internet, mails lezen, maar voor de rest niet veel.

Is dit een goede prijs voor deze laptop??

En nog even een kleine vraag:

Er staat Windows Vista bij, maar kan ik als ik deze koop, gratis upgraden naar windows 7??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die prijs is het zeker geen slechte laptop.

Er is misschien wel beter te vinden, maar als het gemakkelijk is om het bij de carrefour te halen is dat denk ik wel waard.

Je moet geen wonderen van deze laptop verwachten, hij kan internet,msn en tekstverwerking allemaal zonder problemen aan, maar veel meer ook niet.

En je kan niet gratis upgraden naar Windows 7, dat zijn enkel die speciale pakketen die je apart moet kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt al voor de informatie, straks ga ik naar MediaMarkt (oostende) eens zien wat daar staat.

Deze PC die ik nu heb is een PB:

Pentium 4 630, 3000 MHz

1024 MB DDR2

160 GB SATA

ATI radeon xpress 200

Is de laptop beter of gelijk aan deze PB??

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIj zal wat beter draaien, omdat die nieuw is, maar qua pure rekenkracht is het verschil niet super groot.

Maar ik kwam nog iets interessants tegen in de folder van de Carrefour.

Het is een Dell van 400 euro, die een stuk sneller is!

En het is nog eens betere kwaliteit dan die Acer....

Ik heb de afbeelding gescand moest je die folder niet hebben:

[ATTACH]2671[/ATTACH]

post-1839-1417703891,6474_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er wel interasant uit, maar wel 2 belangrijke opmerkingen:

- Ik ben al wat ouder en zie al niet meer zo goed dus, ik heb nu een 20" scherm, maar dat is soms ook al moeilijk om te zien. Het zou misntens 17" moeten zijn (heb net in MediaMarkt gekenen en kleiner als 17" kan ik moeilijk lezen.

- En er zit ook geen nummeriek klavier in. Ik weet ook dat je dit oppart via USB kan kopen, maar dat moet ik niet hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders moet je eens in de carrefour of in de winkel vragen of ze bijvoorbeeld de resolutie iets lager willen zetten.

Zo word alles een stuk groter en misschien is het dan wel te doen?

Van dat numeriek klavier heb ik ook, ik wil dat er ook altijd bij :-)

Ben je iets in de Mediamarkt tegen gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren er wel een deel, maar die met een groter scherm, waaren dan weer veel te duur. en de goedkopere van rond de 300 euro was en te klein en geen numeriek klavier.

Ik zal dan nog maar even moeten wachten tot er ergens een interesante aanbieding staan. Als je tips hebt mag je dit altijd laten weten. De richtprijs zou 300 - 400 zijn, numeriek klavier hebben en liefst een scherm van 17". En liefst in de buurt van blankenberge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je een extern scherm gebruiken ???

Voor minder dan 200 euro heb je al een mooie 22' scherm.

Dan kan ik even goed mijn mijn scherm dat ik nu heb gebruiken van mijn PC. Maar dat zie ik ook niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.