Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pc is traag?

Aanbevolen berichten

Oh misschien ook even te melden:

Norton 360 geeft ook heel de tijd dit aan:

Waarschuwing Handmatige reparatie vereist

U moet handmatige acties uitvoeren om enkele bedreigingen op u pc te repareren

En dan risico dat handmatig herstel vereist:

Tracking Cookie

En ik krijg dit maar niet weg wat ik ook doe !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een Tracking Cookie ? Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Vertelt Norton nu nog iets ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp - eerlijk gezegd - niet goed wat Norton 360 met deze opmerking wil aangeven. Bij elke surfbeurt komen er wel wat Tracking Cookies op de PC terecht, maar om daar nu telkens een waarschuwing voor te produceren, lijkt me wel wat overdreven. Zeker omdat er bij die Tracking Cookies niet echt iets met hoge risicograad zit. Verwijderen met CCleaner ... en het boeltje is meteen opgeruimd. Maar ja ... een antivirusprogramma moet ook bewijzen dat het zijn nut heeft (en dat is ook zo). Al is dit toch wel wat van het goede teveel :s

Vraagje : heb je die Norton 360 op CD of via download geïnstalleerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt niet waar ik dat opnieuw kan instaleren?

En mijn internet is nog altijd zeeeer traag :(

Kan ik dat niet verwijderen en opnieuw eropzetten? Internet?

(ik heb er wel geen cd-rom van!)

---------- Post toegevoegd om 14:24 ---------- Vorige post was om 14:17 ----------

ooh miss helpt dit ook,

vooral het laden van filmpjes enzo duurt een eeeuwigheid!

Zoals een filmpje van youtube van 10sec duurt misschien 5min eer ik het kan zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje,

Ik denk misschien dat ik een oplossing weet,

Kan het zijn dat als je maandelijkse volume vol zit

dat je internet traag is?

Dat kan absoluut. Hangt af van welke provider je hebt ... maar bij sommige wordt je bvb. bij overschrijding van je volume op smallband gezet, wat een flinke snelheidsvermindering tot gevolg kan hebben. Dit zou je wel bij je persoonlijke gegevens moeten kunnen nakijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.