Ga naar inhoud

Nieuwe PC installeert niet automatisch

Gast quootje

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag een nieuwe Packard Bell X5570 gekocht. Helaas start de installatie niet, te laat om de hele boel weer in te pakken en terug naar de winkel te gaan.Ik baal hier enorm van, want had graag met de nieuwe PC aan de slag gegaan. Wie o wie heeft een oplossing!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc komt niet verder dan het Packard Bell-logo. Het is overigens de allereerste keer dat de pc opgestart wordt en dan zou hij automatisch software moeten installeren. En dat doet hij dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk hebt je een pc gekocht zonder installatie.

Kijk in de handleiding of je die niet zelf moet installeren met de bijgeleverd dvd.

Dat is echt niet zo. Volgens de handleiding moet de installatie automatisch starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens als die stop of je ergens op een toets moet klikken.

De pc stopt op het Packard Bell logo en daaronder staat "Press F2 to enter BIOS setup - Press F3 to open disk drive - Press F8 to display BOOT order". Heb ik ook al geprobeerd, maar er gebeurde niets. Nu vermoed ik dat ook het nieuwe toetsenbord niet werkt. Heb mijn oude eraan gehangen maar die doet het ook niet. Logische conclusie zou zijn dat ook de aansluiting van het toetsenbord stuk is.

En met de muis kan ik in dit stadium niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles al geprobeerd, maar niets werkt. Er is geen beweging in te krijgen. Niet in mijn nieuwe PC en niet in mijn oude EN nieuwe toetsenbord.

Ik ga er wel mee terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.