Ga naar inhoud

Video DVD

Gast Cottelletje

Aanbevolen berichten

Gast Cottelletje

Hallo ! Ik zou graag voor mijn vriend een dvd maken met video clips om af te spelen in de auto. Ik heb alle clipjes gevonden in .mp4 formaat maar deze wil Windows Dvd maker niet afspelen ze moeten formaat .avi zijn. Ik heb overal gezocht op het net maar nergens een goede converter gevonden. Is er iemand die zo'n programma heeft en mij wilt zenden of iemand die raad weet. Ik ben nu toch al een hele tijd bezig aan het zoeken en geef de moed op. Ik vind er nergens een goede en een zonder reclame natuurlijk? Wie kan mij hierbij helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet zeker of AVS gratis is, maar hier nog een andere: SUPER ©. Het is wel even zoeken voor je het kan downloaden.

---------- Post toegevoegd om 12:22 ---------- Vorige post was om 12:15 ----------

Even kort uitleggen hoe je het vind:

Ga naar de website, scroll helemaal naar benden. Klik op Start downloading SUPER ©

Onder de rode kader klik je op download and use

scroll dan terug hellemaal naar beneden en klik op download super c setup file

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cottelletje

Als ik dat programma Super download geeft mijn pc aan dat het een virus bevat dus wil niet starten - heb het programma verwijderd.

Niemand andere ideeën aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb hem gisteren meerdere keren gescant ook na de installatie geen virus te vinden.

Ik denk dat je beter je pc even laat nakijken voor virussen:

Download hier HiJackThis

Voer de setup uit door te dubbelklikken op HJTInstall.exe

Als de setup klaar is, dubbelklik je op het nieuwe icoon op je bureaublad. (Opgelet: Als je Vista gebruikt, klik rechts op het icoon en kies voor uitvoeren als administrator)Klik dan op "Do a systemscan and save a logfile" en post het logje in je volgend bericht.

Kape zal je log zo snel mogelijk controleren en je verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.