Ga naar inhoud

[OPGELOST] Netvoeding externe harde schijf

Ronber

Aanbevolen berichten

Ik heb een DataStation (externe harde schijf) van TrekStor. De netvoeding functioneert niet meer. Hoe geraak ik aan een andere / nieuwe netvoeding die past voor dit DataStation? De specificaties zijn :

MODEL : CS-12 / 1500-05 / 1500-A

INPUT : 100-240V - AC 1.5A max.

50/60 Hz

OUTPUT : 12V 1,5A

5V 1,5A

In de winkel kunnen ze me niet helpen en verwijzen naar TrekStor, waarbij ze vermoeden dat deze wel eens failliet zou kunnen zijn. Mijn e-mail beantwoorden ze (voorlopig) niet.

Wie kan me helpen, of bestaan er desnoods andere mogelijkheden om aan mijn gegevens op de harde schijf te geraken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht in een pc-winkeltje en de zaakvoerder heeft de data van de oude naar de nieuwe harde schijf overgezet. Dit op aanraden van mijn zoon en zijn collega-informaticus. De reden was dat ze nergens meer zo'n netvoeding konden vinden. De oude harde schijf kan evt. als intern geheugen voor een pc gebruikt worden.

De moraal vh verhaal voor mij : koop niet meer in groothandelszaken, de producten zijn er wel goedkoper, maar als je problemen voorhebt, begint de miserie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.