Ga naar inhoud

[OPGELOST] Tekst behouden

ward

Aanbevolen berichten

Hi, meestal, wanneer een tekst wordt gekopieerd naar een ms word dok staat onderaan een soort "plakken" icoontje; daar kan men kiezen hoe men de tekst wil behouden, bv. enkel tekst, waarbij dan enkel de zuivere tekst blijft staan in het dok. Nu, soms staat dat icoontje er niet, hoe kan ik nu diezelfde keuzes vinden in het word dok?

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, meestal, wanneer een tekst wordt gekopieerd naar een ms word dok staat onderaan een soort "plakken" icoontje; daar kan men kiezen hoe men de tekst wil behouden, bv. enkel tekst, waarbij dan enkel de zuivere tekst blijft staan in het dok. Nu, soms staat dat icoontje er niet, hoe kan ik nu diezelfde keuzes vinden in het word dok?

Thx

Dat icoon staat dus op de laatste blz. onder de laatste regel, wanneer men daar op klikt kan men kiezen hoe men de tekst uit de overgenomen (bv. een website) pagina wil bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weergeven van deplakopties kan je instellen via het menu extra - opties en dan de tab bewerken.

Thx kweezie, je bedoelt zeker dan dat tekeningetje dat onderaan op de laatste blz. staat in dat ms word dokument.

De vraag is: waar kan ik soortgelijke knop vinden op de werkbalken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.