Ga naar inhoud

Quickstart (philips router)

alex786

Aanbevolen berichten

hey kan er iemand me helpen ik zit met hetzelfde probleem, maar ik heb wat aan men quickstart verandert maar wist ni juist wat wat is en nu komt er geen internet meer heb zelfs op 192.168.1.1 willen gaan maar toch komt er niks hoe kan ik het nu goe maken als die pagina zelfs ni wil komen? heeft er iemand een idee hoe ik er terecht op kan komen? :s alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merkt dat je op ook op de andere topic die vraagt hebt gesteld:

Je kan beter hier verder doen:

Het beste is wat je kan doen is dit:

Aan de achterkant van uw router kan je met een dun nageltjes in een piepklein gaatje induwen. Doe dat gedurende 5 seconde tot de lichtjes branden en doe dat nog eens.

Zet stroom van de router uit en wacht even en dan weer aan zetten.

Dan zal de router terug in fabriekinstelling staan.

Het kan zijn dat je nog eens moet herhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de router reset dan moet alle lampen flikkeren.

Pas na een paar seconde mag online (connected) lamp branden en alle lampen zoals wan, wlan en de lampen van computers die verbonden zijn met netwerkkabel.

Als je dan 192.168.2.1 of 192.168.1.1 en bij sommige router is dat een andere adres typ in de browser en u kan in de router komen dan is de router gereset.

Ook de wachtwoord zal verwijdert worden. Dus wachtwoord leeg laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet de stroom van de modem uit.

Zet de stroom van de router uit.

Start de modem na 30 seconde.

Wacht even tot de modem klaar is.

Start de router.

Gaat nu de lampje aan?

Als dit nog niet werkt dan dit:

Haal de kabel tussen modem en router aan de zijde van de router uit en steek die in de laptop als je een laptop hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.