Ga naar inhoud

[OPGELOST] audio probleem

dannyvr

Aanbevolen berichten

goede dag

heb een 'laptop asus x70l '' tweede hands aangeschaft maar de verkoper gaf me nooit de accesoires . daar ik aan die vista niet kon wennen. gaf me een vriend een instalatie dvd met ''xp profesional'' die ik geinstaleerd heb maar nu vind hij de driver voor de audio nietmeer .hoeft gezegt dat ik APE VER van een pc kenner ben (65j) als ik op dat luidspreker icoontje klik zegt hij mij ''geen audio aparaat''??hoe dit oplossen ??? mocht iemand mij kunnen helpen zou me dat super hard verheugen en 1000000x dank daarvoor groetjes danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is omdat je de juiste drivers niet hebt geïnstalleerd.

Op de site van ASUS vind je de drivers:

Ga naar ASUSTeK Computer Inc.-Support-

Links bovenaan vind je een grijze kader waar download staat. Vul daaronder X70L in. Klik in de resultaten op X70L.

Kies in het menu bij operating system voor WinXP en klik op search. Er komt nu een lijst van alle drivers.

Klik bij Audio.

Bij de audio-driver staat dat je eerst UAA driver moet installeren. je hebt er 2 maar je moet de onderste nemen, want de andere is chinees. Klik dus bij de onderste op Global.

Dit is een .zip bestand dus dit moet je uitpakken. Voer dan de setup uit die in de zip zat.

Als deze geïnstalleerd is download dan de audio driver (het middenste van de 3 bestanden) en klik op Global om het te downloaden. Dit is ook een zip bestand. Pak het ook uit en voer de setup uit. Als alles geïnstalleerd is, de laptop opnieuw opstarten en je hebt geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wist niet dat er nog zoveel aangename en vriendelijke mensen bestonden

een echt gemeende dank voor Uw hulp is eindelijk opgelost zocht zelf reeds 2 dagen NATUURLIJK bij gemis aan kennis zonder een enkel resultaat!!!!!!!!en nu dankzij

Julie op 2 min. opgelost nogmaals van ganser harte dank groetjes danny

---------- Post toegevoegd om 15:23 ---------- Vorige post was om 15:20 ----------

van harte dank voor de hulp nu eindelijk in orde groetjes danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.