Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik krijg steeds een bericht op msn Messenger dat ik op 2 locatie ben aangemeld, vervolgens moet ik daarop klikken en me opnieuw aanmelden,

daarna krijgen mensen allerlei berichten van me door, waar ik niks van weet.

Wat zijn die 2 locatie en wat betekenen die berichten, de èèn gaat erover dat ik foto.s stuur naar mensen en dat ik een prijs heb gewonnen.

Wie kan me helpen s.v.p.?

Groetjes van Dineke.

Geplaatst:

Als je melding krijgt dat je op twee locaties bent aangemeld, bestaat de kans dat iemand anders je wachtwoord kent en er dan ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Wijzig je paswoord alvast eens.

Aangezien je ook automatisch berichten naar anderen stuurt, kan je wel eens last hebben van een virus of spyware. Maak daarom eens een scan met hijackthis en post je log in je volgend bericht.

Jürgen

Geplaatst:
Als je melding krijgt dat je op twee locaties bent aangemeld, bestaat de kans dat iemand anders je wachtwoord kent en er dan ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Wijzig je paswoord alvast eens.

Aangezien je ook automatisch berichten naar anderen stuurt, kan je wel eens last hebben van een virus of spyware. Maak daarom eens een scan met hijackthis en post je log in je volgend bericht.

Jürgen

Bedankt Jurgen, ik ga het uitzoeken.

Groetjes Dineke

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.