Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

mag ik jullie eerst en vooral gelukwensen met dit prachtig initiatief. veel computergebruikers zullen tevreden zijn, ook ik

Mijn naam: Dirk Haems,"alias wacosta"

Ik ben op rust, en heb mij voorgenomen om wat kennis op te doen van andere actieve gebruikers i.v.m de desktop-pc.

Vorige week heb ik Ubuntu 7.04, als dual boot op de schijf geplaatst,en dit werkt goed.Ik heb wél enkele probleempjes waar ik graag zou een oplossing voor vinden.

a) Ik kan geen e-mails openen met filmfragmenten

B) mijn printerdriver voor Canon i250 onder windows werkt niet met ubuntu

c)Ik kan geen filmpjes afspelen

Indien iemand dit leest, en een oplossing moest hebben voor één van deze probleempjes, zou ik al héél gelukkig zijn !

Dank bij voorbaat

Een nieuweling ,die waarschijnlijk regelmatig eens op deze site zal komen.

mvg

Dirk

Geplaatst:

Bij deze dank ik je van harte voor de snelle gedane opzoekingen van Uwentwege.

Eens Ubuntu opstarten en uitproberen.

mvg,

Dirk

Geplaatst:

versta je een beetje engels?

hier heb ik een oplossing gevonden voor je geluid/film probleem

als je het niet begrijpt, zet dat dan hier, vertaal ik het wel ff voor je...

Geplaatst:
versta je een beetje engels?

hier heb ik een oplossing gevonden voor je geluid/film probleem

als je het niet begrijpt, zet dat dan hier, vertaal ik het wel ff voor je...

Dank voor het berichtje, maar ik heb dit niet kunnen openen, ik versta ook niet zo best computer-Engels.Dus indien je dit niet te moeilijk vind,zou ik willen ingaan op je voorstel om dit te vertalen.

alvast op voorhand bedankt:D:thx:Dirk

Geplaatst:

owlay, start je ubuntu systeem op en download dan dit bestandje naar je desktop.

Open het daarna door dubbelklik.

open daarna Automatix2 in Applicaties --> System Tools,

open Automatix2 en onder Codecs and Plugins klik je op Multimedia codecs en klik op start.. dat zou moeten volstaan

(sry voor de late reactie btw,druk druk....)

Geplaatst:

automatix wordt ten zeerste afgeraden door ervaren linuxgebruikers.

Je volgt namelijk de standaard installatie van ubuntu niet meer en aldus kunnen er nog weinigen je helpen bij grote problemen.

Ook wordt er dikwijls met --force geïnstalleerd, wat de depencies vaak links laat liggen.

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.