Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden JDK (java development kid) gedownload, werkte goed alles deed zen werk. Maar ik heb een beetje zitten rotzooien met de systeemvariabelen (omgevinsvariabelen of enviroment variable). Nu werkt de JDK niet meer want ik heb van alles en nog wat zitten te bewerken met de variabele waarden en de naam van de variabelen. Waardoor de games het niet meer doen. Ik heb JDK tientallen keren opnieuw zitten te downloaden, maar alsnog staat er dat de JDK niet geinstalleerd is terwijl ik het wel gedaan heb.

Geplaatst:
Maar ik heb een beetje zitten rotzooien met de systeemvariabelen (omgevinsvariabelen of enviroment variable).

Waarom doe dit? Dat is vragen om problemen.

Kan je een systaamherstel doen naar een punt voor je prutserij aan de systaamvariabelen?

Geplaatst:

Goegel eens naar "system variables" en "environment variables"

Specifieer je windows versie want er is verschil tussen XP en vista.

Misschien kan je ze met de hulp daarvan weer goed zetten.

Hou ons op de hoogte van de resultaten en als het niet lukt, proberen we iets anders.

Geplaatst:

ik snap der eerlijk gezegt niks van :P

kheb de site voor me http://www.wilsonmar.com/1envvars.htm was het tog?

kheb de hele sit doorgezoch en bekeken en snap der niks van, maar er kwamen wel wat namen tegen dat me bekend was en dat miss iets te maken had met de jdk systemvariabeles. Maar die jdk waren nog al oud volgens my dus die codes werken niet voor e nieuwere versie van jdk

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.