Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op het werk gebruiken we de outlook calender voor het invullen van verlofdagen en taken die moeten uitgevoerd worden. Aangezien ik altijd werk van 19.00 tot 7.00 zou ik graag mijn calender ook zo laten weergeven, maar ik krijg dit niet voor elkaar.

We werken van woensdag tot woensdag en dan één week niet.

Dit kan allemaal wel aangeduid worden, maar voor de werktijden ben je beperkt. Misschien bestaat de mogelijkheid om de uren helemaal weg te laten ?

Iemand suggesties ?

Geplaatst:

ja dat klopt inderdaad wel, maar de mogelijkheden daar zijn heel beperkt.

Ik zou graag willen dat alle uren van 7.00 's ochtens tot 19.00 's avonds wegvallen of dat de uren helemaal verborgen zijn en dat schijnt niet te lukken.

Bestaat hier een oplossing voor ?

Geplaatst:

Het is inderaad niet mogelijk.

Als je 19:00 tot 7:00 zet aanvaard die dat niet.

Wel met twee tijdzone maar dat is niet wat je vraagt zoals de afbeelding.

Een optie zou kunnen zijn om een andere tijd op te geven doch de tijd klok onderaan rechts verandert ook.

post-6829-1417703868,9494_thumb.jpg

Geplaatst:

Neen, dat is niet echt de bedoeling.

Het is wel belangrijk dat het door meerdere mensen kan geraadpleegd worden.

Een iemand doet het beheer, zet de uit te voeren taken, verlofdagen,.... en zo verder in de agenda en de rest kan deze dan raadplegen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.