Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag Incredimail van mijn computer verwijderen. Heb het geprobeerd te verwijderen langs 'configuratie', 'Software', 'Programma verwijderen' maar er gebeurt niets buiten dat ik op de site van Incredimail kom en daar eventueel antwoordt kan indienen maar verder niets.

Dan heb ik het geprobeerd langs 'Start', 'Programma's' en dan onder 'Incredimail', 'Unwise' en ook 'uninstall Incredimail' maar hier gebeurt ook niets.

Wie helpt mij dit programma te verwijderen?

Windows XP

Bij voorbaat dank

Geplaatst:

ik vrees dat dit een werkje van lange duur zal worden, ik heb ook nog met dat onding gewerkt en ben er een tijdje mee zoet geweest. Je zal alle registersleutels die naar IM verwijzen manueel moeten verwijderen en geloof me er zijn er zeer veel. Veel geluk ermee en voor alle forumleden nog dit : vermijd incredimail het is mooi maar je haalt een hoop rotzoi binnen die moeilijk te verwijderen is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.