Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer een cd rom te laden (heb verschillende geprobeerd), maar die start nooit op: draait even en valt stil. Als ik bij "deze computer" kijk zie ik die schijf wel degelijk staan. Indien ik dubbelklik, wordt de CD-rom uitgegooid.

Wat kan ik doen?

Met dank

Geplaatst:

Doet je cd-lezer dit met elke schijf?

Probeer met de nieuwste drivers voor je cd lezer te installeren.

Als dit niet helpt, probeer dan de nieuwste firmware te installeren.

Als je hulp nodig hebt bij het zoeken naar de drivers of firmware, hebben wij het merk en model of type van het cd station nodig.

Geplaatst:

beste, kweezie wabbit,

Via "computer- DVD -rw station" lees ik: TSST corp CDDVDW SN -,S082H ATA De...

Apparaatstatus: Dit apparaat werkt correct.(!)

Onder "Algemeen", lees ik:

gebruikt 0 bytes, beschikbaar 0 bytes.

Mag ik je vragen voor de verdere begeleiding van het probleem er rekening mee te houden dat ik maar "enige ervaring " heb.

Met dank voor de reactie

Geplaatst:

Ik vrees dat het een technisch of mechanisch probleem is en dat moet door een technieker opgelost worden.

Als bij apparaatstatus staat dat het apparaat correct werkt wil dit enkel zeggen dat het stuurprogramma goed geinstalleerd is maar dit zegt niks over de mechanishe toestand.

Je kan best met de pc naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en daar het cd/dvd station laten nazien en herstellen of vervangen.

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.