Ga naar inhoud

[pc]Nieuwe patch Maplestory

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had graag hulp bij het volgende probleem.

Ik heb een laptop met XP en speelde daar altijd maplestory op alles ging goed tot er gisteren de nieuwe patch 0.40 moest worden gedownload.

Nadat ik de patch had gedownload en het spel start begint de patch te loaden maar bevriest steeds bij het laatste stuk 3/3 Base.wz

Ik krijg het spel dus niet meer opgestart. Ik heb op het forum van Nexon gelezen dat er nog mensen zijn met dat probleem maar blijkbaar weet niemand een oplossing dus probeer ik het hier eens.

Ik heb nog een andere vaste pc met XP en daar gaat het spel prima enkel op de laptop werkt het niet.

Iemand een idee of tip hoe dat komt ?

Ik heb het spel er al verschillende keren afgedaan en terug gedownload maar het helpt niet.

Graag hulp , Dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet er van dit onderwerp niet zo veel af, maar zou het niet mogelijk zijn dat je grafische kaart iets niet ondersteunt in je laptop, een maat van me had dit ook, hierdoor kon hij een spel ook niet spelen. is zomaar een suggestie.

wilt u ons misschien even de link geven naar het forum waar deze vragen op staan? (het liefs die van het spel zelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net op een laptop van een familielid geprobeerd en daar lukt het wel dus er zal een fout zitten bij mijn laptop. Hoewel die laptop van de familie ouder en trager is dan de mijne.

Hierbij de link van het forum

http://forum.nexon.net/MapleStory/forums/62/ShowForum.aspx

Zijn er geen programma's die ik kan downloaden via het net zodat ik die patch toch volledig kan downloaden.

Alvast bedankt voor de moeite !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.