Ga naar inhoud

[OPGELOST] Excell Uren


Gast Delusion

Aanbevolen berichten

Hoi, maar meteen ter zaken komen? :P

Ik zou graag mijn uren in excel zetten.

Voorbeeld:

Maandag: 4 - 12

enzo... Maar, als ik boven de 8 uur werk, moet dat in een ander kolom (liefst automatisch) bijkomen en een kolom dat

Voorbeeld:

Maandag 4 - 13 | 1 uur

Alleen, ik weet niet hoe ik dit doe... Voor de rest kan ik alles wat ik wel wil hebben ^^

Hopelijk is dit mogelijk? Of kan iemand me helpen...

Mijn voorbeeld is om:

Dagen: Uren Overuren Pauze

Ma | 4 - 13 | 1 | 30min

DI | 4 - 13.30 | 1.30 | 30 min

TOTAL:| 18.30 | 2.30 | 1 uur

Ik kan eigenlijk alles, behalve dat hij de overuren apart zou gaan zetten...

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en iemand me zou kunnen helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier maar een kleine voorbeeld hoe ik het in gedachten heb.

Ik zou graag willen dat hij het tabel "Overuren" zelf uitrekend.

En als er iets in - komt (ook in totaal) dat het dan in het rood zou komen...

Alleen weet ik niet hoe ik deze kleine dingetjes moet doen =(

Hartelijk dank :)

Week 1.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een heel goede start voor mij ^^

wel een klein probleempje...

bij F5, G5 & G9 zie ik #WAARDE

maar als ik: =ALS(E5-C5-D5<"8:00";E5-C5-D5-"8:00");ALS(E5-C5-D5>"8:00";E5-C5-D5)

verander naar =ALS(E5-C5-D5<"8:00";E5-C5-D5-"8:00")

dan zie ik bij F5 8.00 u. & bij G5 & G9 ########## staan... ?

al hartelijk dank, ik kan niet wachten tot ie klaar is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.