Ga naar inhoud

hoe kan ik op messenger tijdens t chatten de tekst online vertalen??

choca

Aanbevolen berichten

hallo,weer een goede dag!

ik kon niet echt snel bij t forum komen maar zie nu nog dat er 2 berichten zijn geschreven nadat ik al vertrokken was!!

en de laatste optie en ook hoe t is beschreven die zal ik een uit gaan proberen!

wel even wachten tot ik n portugees contact persoon weet te strikken....!

ik kan al vast de contactpersoon toevoegen ter voorbereiding..

ik hoop echt dat t gaat lukken en anders hoop ik wederom terug te mogen keren om nogmaals van jullie kundigheid gebruik te mogen maken!!

geweldig dat dit bestaat...vriendelijke groet,coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel even wachten tot ik n portugees contact persoon weet te strikken....!

ik kan al vast de contactpersoon toevoegen ter voorbereiding..

Het is niet nodig dat je direct een portugees contact toevoegt. Probeer het gewoon uit met één van je bestaande contactpersonen. Maak bijvoorbeeld gebruik van het Engels als doeltaal. Zo kan je ook zien dat er daadwerkelijk een vertaling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,alweer!

ik heb de mbot nu togevoegd als nieuw contactpersoon!uitnodiging verzonden en nu staat ie in mn messenger en chatlijst!ik heb deze aangeklikt maar (online of offline) hij antwoord niet terug en ik krijg mijn tekst terug geworpen met de mededeling:het volgende bericht kon niet worden bezorgd aan alle contactpersonen??

wat doe ik verkeerd?hopende op begrip voor mn onkunde...gr,coco

---------- Post toegevoegd om 08:50 ---------- Vorige post was om 08:48 ----------

hallo jurgen,

kan ik dit met jou dan uitproberen??

wil je mn mail adres en wordt dit dan niet openbaar als ik t hier intik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor maar er is ook helemaal niemand van mn contactpersonen online nu!dus dat is moeilijk uit proberen,toch?

ik wil je wel mn windows live adres geven maar liever niet voor iedereen zichtbaar ik heb hier op t forum ingelogd met een ander acount(gmail) van mezelf!!wat denk je?

---------- Post toegevoegd om 09:00 ---------- Vorige post was om 08:59 ----------

oke,ik ga eerst alles afmelden en aanmelden weer bij messenger en een gesprek met de robot opstarten...ik kom weer terug hier..dank dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

jurgen,

die robot reagert niet op me maar ik krijg niet de laatste mededeling van dat t niet bezorgt kan worden aan de geadresseerden!is t nodig online als status te hebben of niet?ik hebb de robot toegevoegd als volgt;zn hotmail-adres bij mij ingetypt en hem n uitnodiging verzonden of ie contactpersoon wil zijn van mij!

daarop heb ik niets terug gehoord (geen mails ontvangen of ander tegenbericht).

i heb de bot wel aan mn favorieten toegevoegd!is dat goed?coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.