Ga naar inhoud

Nieuwe laptop, zwart scherm

pigdestroyer

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe HP laptop gekocht, en ik ben niet echt zo ervaren maar ik weet wel hoe ik een installatiedisc moet gebruiken enzo :P.

Het probleem is dat nadat de drivers geïnstalleerd zijn opeens mijn laptop een zwart scherm geeft. M'n grafische kaart is ATI Mobility FireGL V5725. Ik heb hem al helemaal opnieuw geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde, vanaf dat de drivers geïnstalleerd zijn en de laptop vanzelf herstart kan ik niets behalve een zwart scherm zien.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? =/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, de mannen van de pc winkel hebben gebeld dat ze zelf geen idee hebben hoe ze dit kunnen oplossen, dus moeten ze hem maandag naar de HP fabriek brengen. Wat dus ervoor kan zorgen dat ik een lange tijd zonder laptop zit, wat dodelijk is voor mijn opleiding X_X. En een vervangtoestel dat ik misschien zou krijgen zal waarschijnlijk ook op niets trekken X_X

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.