Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb de handleiding voor een deel gelezen en weet ik het hoe je moet doen.

Je hebt een usb kabel ontvangen en hiermee hebt je moeilijkheden.

Als de driver installeert dan moet je eerst installeren en dan pas de camcorder aansluiten.

Maar uw camcorder kan wel iLink kabel aansluiten op uw pc.

Dat kan u optioneel kopen.

iLink is wel compatibel met vista.

Waarschijnlijk hebt je geen iLink op uw pc.

Dit kan je oplossen door iLink naar firewire kabel te kopen zoals hieronder.

fire wire ieee 1394 digitale video i-link kabel - fire wire ieee 1394 /<br> digital video kabel /<br> i-link kabel, <br> 1.80 meter

Je kan dit lezen op pagina 201 van de handleiding

http://pdf.crse.com/manuals/3080368421.pdf

Je typt bovenaan in vakje (1/320) dit: 201

Hopelijk dat het nu opgelost is.

Jah, waarschijnlijk dan. Ik vind het toch gewoonweg vreselijk stom. Vista moet problemen oplossen maar het creeërt er alleen maar meer. Ik heb al 3 professionele en zeer handige programma's moeten vernieuwen vanwege compatibiliteit met Vista, en nu moet ik ook nog eens een nieuwe kabel kopen.

Ik zal het dan maar doen. Laat dit topic a.u.b. nog open, dan kan ik nog verder posten indien het niet lukt is :S.

Geplaatst:
Je kan een pci I-link poort laten plaatsen.

Vraagt aan de computerzaak.

Is dat niet verschrikkelijk duur?

---------- Post toegevoegd om 21:12 ---------- Vorige post was om 21:01 ----------

Ik zag net dat mijn HDD-recorder wél Firewire aansluiting heeft. Maar ik weet niet of ik mijn HDD-recorder dan kan verbinden met mijn PC :S.

Dit is ingewikkeld ...

Geplaatst:

Zo duur is het niet.

Maar ben je zeker dat je geen fireware aansluiting hebt want dat lijkt heel veel op usb poort.

Omdat je Vista hebt dan is uw computer nog niet zo oud en dus hebt je dat normaal gezien ook (staat misschien i-link maar dat is hetzelfde)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.