Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog niet zolang geleden een nieuwe pc gekocht.

En ik heb al 2 maanden last met het opstarten.

Hoe gebeurd?

Mijn pc heeft voor 2 weken gewerkt. Het probleem is gekomen door dat ik mijn pc in Slaapstand had afgesloten. Daarna bleeft hij gewoon in slaapstand staan. Een zwart scherm heel de tijd, ik probeerde met toetsenbord en muis hem aan de praat te krijgen maar dit lukte me niet. Hij bleef in zwart scherm staan. Nu had ik stroomkabel ontkoppelt en als ik hem nu op start is alles goed tot dat ik bij vista load scherm kom met de blokjes, daar blijft hij vast steken. Als ik er toch door geraak zodat ik in windows kom, na een tijdje (5sec later) begint mijn muis te "laggen" en uiteindelijk valt hij stil. Scherm Freezt gwm en op mijn toetsenbord en muis ook.

Nu geraak ik gewoon niet meer in windows.

Proberen op te lossen

Ik heb dit samen met een vriend die meer over computer weet als ik dit proberen op te lossen.

We hebben harde schijf, RAM geheugen, video kaart getest. En dit werkte prima.

Nu CPU kan moeilijk kapot zijn omdat dit normaal lang blijft "leven".

We verdenken het moederbord. (X58i)

Weten jullie mss nog raad?

En kan dit allemaal komen door slaapstand?

Mvg Sinterflex

Geplaatst:
Kijk eens in de handleiding hoe je met de toetsenbord de slaapstand kan uitzetten.

Elke toets op het moederbord is genoeg om hem uit slaapstand te halen.

Hij freezed met het opstarten, ik kan soms in windows geraken maar dan duurd het maar 15sec ofzo.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.