Ga naar inhoud

Windows ME wachtwoord

joshy

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb hier nog een oude bak staan met windows ME.

Maar als ik hem opstart, moet ik meteen een wachtwoord ingeven (dus niet om op je account te kunnen)

De computer formatteren kan ook niet, want dan heb ik de code nog nodig.

Weet iemand wat er nog met deze pc kan gedaan worden?

Mvg Joshy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je maar windows 98 dan kon je gewoon op annuleren drukken :D.

Lukt het om in veilige modus op te starten. Normaal zou je via ms dos het wachtwoord moeten kunnen omzeilen, maar hoe je dat nu weer juist doet, zal ik terug even moeten opfrissen ;-)

Bestaat er bij windows Me ook geen mogelijkheid om in te loggen als adminstrator?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus voor je een scherm ziet waar je eventueel kan kiezen voor een account moet je al een paswoord ingegeven?

Is dat het geval, dan staat er waarschijnlijk een optie in je bios niet goed ingesteld. Weet je welk bios je hebt?

Als het inderdaad het bios is dat om een paswoord vraagt, dien je gewoon het batterijtje even te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu niet meteen zo veel kennses met xp maar je kan ook twee keer ctrl+alt+del

dan komt een inlog scherm type daar in administrator en dan ok ik weet niet als het lukt

ik weet allen dat het lukt met vista maar misschien ook met xp

Het gaat niet over XP, maar ME...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.