Ga naar inhoud

update's windows

xpprof

Aanbevolen berichten

dag allemaal

vraagje ivm windows update , hebben jullie ook al ondervonden dat windows update's soms voor meer problemen kunnen zorgen dan dat ze goed zijn , heb al enkele malen ondervonden dat ze je systeem doen crashen ... krijg wekelijks klanten binnen die na het installeren van hun update hun pc niet meer wilt opstarten ..

hebben jullie dat ook al gemerkt of zie ik iets over het hoofd

let me know

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Voor je de updates instaleert eerst een herstelpunt maken, zou iedereen moeten doen. deze doe ik altijd manueel.

Ik heb nog "nooit" (hout vasthouden of is het de P.C. vasthouden) een probleem gehad met Windows XP Home edition als ik een update doe.

Groetjes,

Laura

Een gouden tip in Windows XP :

Voor je software installeert eerst een herstelpunt maken, dan kan je achteraf altijd terugkeren naar uw oorspronkelijke staat, er gaat geen data verloren en blijft jou computer perfect werken.

Hoe doe je het? Vòòr het installeren van software b.v. Picasa 2.

Start

Configuratiescherm 1 x klikken

Prestatie en onderhoud 1 x klikken

Systeemherstel 1 x klikken

Selecteer: een herstelpunt maken

Volgende

Beschrijving van herstelpunt invullen b.v. Picasa 2

Melding op het scherm: Herstelpunt is gemaakt

Als je dit voltooit hebt, kan je altijd naar dit punt terugkeren als er iets fout loopt bij het installeren van een software programma.

Installeren van software & P.C. heropstarten

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Terugkeren vòòr het installeren van een software of andere bewerking.

Hoe doe je het?

Start

Configuratiescherm 1 x klikken

Prestatie en onderhoud 1 x klikken

Systeemherstel 1 x klikken

Een eerder status van deze computer herstellen bolletje moet aangeklikt worden!

Nu krijg je een kalender, ga naar het punt waar je wilt terugkeren datum aanklikken deze in het rechtse kader aanklikken.

Volgende

Volgende

Uw computer zijn herstelpunt laten uitvoeren

Herstelpunt O.K. klikken

Computer staat terug zoals vòòr het installeren van de software of andere bewerking.

De map van je software wordt niet verwijderd als je achteruit gaat naar een herstelpunt deze blijft in program files, je kunt ze manueel verwijderen zonder probleem, opgelet kijk wel na of het de juiste map is dat je verwijderd!

Heb ik een fout gemaakt verbeterd me maar!

Een tip:

Als je freeware sofware downloaden installeert moet je in vele gevallen een e-mail opgeven, maak eerst een werkende e-mail adres aan, om alle reclame rommel naar toe te sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.