Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Ik ben een gamer die sinds 2 weken m'n nieuwe pc heb. (i7 core 2.7 GhZ, 3GB RAM, 1GB Grafische kaart, ...) Eigenlijk een zeer goede pc voor mij.

Ik ben echter reeds 5 dagen op m'n kamer met m'n pc en heb geen LAN-access meer daardoor.

Het probleem is dat de router beneden in de bureau staat en mijn pc dus boven op m'n kamer. Ik heb wel wireless, maar telkens als ik een FPS (First Person Shooter) speel, krijg ik laggspikes iedere 2 minuten gedurende zo'n 3 seconden. (Ik heb echter geen hogere latency of ms dan normaal...)

Mijn wireless-kaart is de volgende: Linksys Wireless-G PCI Card WMP54G.

Deze heb ik dus meegekocht met m'n nieuwe pc.

De router die beneden staat is nog maar juist 1 week oud en werkt eigenlijk zeer goed voor m'n broer (die in de bureau speelt) en is van Intellinet.

Ik heb perfecte connectie om op het internet (browsers) te zitten, maar niet om te gamen.

Zou iemand me een oplossing voor dit probleem kunnen geven?

PS: De volgende oplossingen zijn NIET mogelijk:

-Mijn pc beneden zetten in de ruimte van de router en een LAN-kabel inpluggen.

-Een gat boren door de vloer om een kabel in mijn pc te pluggen.

-Een kabel via de trappen naar m'n kamer begeleiden om in m'n pc te pluggen.

Zoals je kan zien MOET het Wireless kunnen.

Met vriendelijke groet

Robin

Geplaatst:

Zet een access-point die je apart kan kopen boven in de stopcontact.

Dan hebt je een sterker signaal.

Het kan ook met wireless range extender die je ook gewoon in de stopcontact kan insteken.

Als je onder een draadloos router hebt gekocht van het type N moet dat heel goed lukken.

Je kan ook nog extra signaal vergroten door naar de router te gaan en bij wireless / Channel en SSID kan je daar signaal vergroten mits het kan bij andere computer.

Een voorbeeld:

Alle computers / laptop hebben signaal N type.

In de router is die afgesteld in G/N of gelijkaardig en deze kan je wijzigen in alleen N

Dat versterk de signaal aanzienlijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.