Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo aan iedereen die dat leest, ga mij een computer samen stellen zou u opinie graag op prijs stellen of deze goed is of niet :stupido2:

Voeding Antec Basiq Power Supply 500 Watt

Grafische Kaarten PCI-E ASUS Ati EAH4870 1GB DDR5 2x DVI 1x Hdmi

Moederborden Intel 1156 ASUS P7P55D (Socket 1156-Intel P55-ATX-DDR3 1600)

Kasten Cooler Master Elite 334 Case Black No Psu

Processor Intel 1156 Intel Core i5-750 Processor 2.66GHz 8MB Boxed With

Cooler

Geheugen DDR3 OCZ 3GB (3x1GB) 1600MHz PC3-12800 Gold Tripple Edition

DVD / Blu-Ray Samsung DVD Writer SATA 22x DL Zwart

Harde Schijven 3.5" SATA2 Western Digital 1TB SATA II 7200RPM 32MB Caviar Green

bedankt op voorhand :viking:

Geplaatst:

Je pakt een tripple channel kit terwijl de lga1156 processoren alleen maar dual channel ondersteunen, dan kan je beter een 4 GB kit pakken maar verder is het wel in orde.

Geplaatst:

Niks op aan te merken behalve :

-Zoals SigSauer al zei, je pakt best een dual-channel kit.

-Ik zou echt wel een andere HDD kiezen, die Caviar Greens zijn echt traag bij het opstarten, pak een Samsung F3 of een Caviar Black.

Geplaatst:
En nog een klein puntje van kritiek is de DVD-brander, de Samsung's zijn niet de beste branders.

Voor die prijs kan je beter een Optiarc AD 7240S kopen, deze presteert in deze test goed.

Ik heb van beide merken branders gebruikt en ik kan nou niet zeggen dat de een beter is dan de andere hoor. Over het algemeen vond ik die samsung brander wel luidruchtiger dan die van Sony/NEC.

Geplaatst:

Ik heb zelf ook altijd Samsung gehad, maar nu heb ik zo'n Optiarc en deze werkt ook gewoon goed.

Maar als die test zegt dat deze betere kwaliteit DVD's aflevert, ik zou voor zo'n prijs niet twijfelen en gewoon een Optiarc nemen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.